Ekonomiassistent till kundreskontra

Ekonomiassistent till kundreskontra

Arbetsbeskrivning

Vi på SJR söker nu dig som är ekonomiassistent inom kundreskontra och har jobbat några år med detta. Kunden sitter på Kungsholmen och jobbar inom vård och omsorg. Du kommer jobba på kundreskontran tillsammans med 3 andra kollegor och tillhöra en grupp på 13 inkluderande kollegor.
Uppdraget är start i november och 6 månader framåt. Där efter finns det stor chans att du blir anställd hos kunden. Kunden jobbar hybrid 3 dagar på plats.

Arbetsuppgifter;
Du kommer tillsammans med dina kollegor att jobba med kundens ca 80 bolag med b.la
- Hela kundreskontraprocessen
- Avstämningar bank och konto
- Påminnelser

I denna tjänst har man mycket kontakt med kundens kunder och det ställer krav på en tydlig kommunikation.

Vem söker vi;
Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi och har jobbat i stora och, gärna komplexa flöden inom kundreskontra i några år. Du har även ett stort system intresse och har lätt för att sätta dig in nya system. Har du tidigare jobbat i Navision är det en merit, men inget krav. Du är helt flytande i tal och skrift i svenska och har goda kunskaper i engelska.

För att trivs hos kunden bör du vara prestigelös, effektiv och noggrann. Du jobbar metodiskt och har en stor förståelse för reskontraflödet. Du är kommunikativ och är sprider härlig energi omkring dig samtidigt som du är hjälpsam.

Ansökan;
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Anette Skantz. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2023-09-30.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om SJR
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.



För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 oktober 2023
  • Ansök senast: 22 oktober 2023

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024