ekonomiassistent till Landskrona

ekonomiassistent till Landskrona

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du noggrann och har sinne för siffror? Har du erfarenhet av att jobba med löpande bokföring i något/några år? 

Då kan vi ha uppdraget för dig! Vi söker nu för kunds räkning en flexibel och prestigelös ekonomiassistent som vill arbeta med kundreskontra primärt men arbetsuppgifterna kan även innefatta leverantörsreskontra. 

Vår kund är en stor internationell koncern med huvudkontor i Landskrona.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 

Ansvarsområden
Som ekonomiassistent på detta uppdraget kommer du att arbeta med
löpande bokföring (kundreskontra primärt men kan även innefatta leverantörsreskontra) i kundens ERP system.



Arbetstider
Uppdraget är på heltid, start omgående och sträcker sig fram till den siste augusti 2022.

Kvalifikationer
Vi  söker dig som är noggrann, strukturerad och snabb i ditt arbete. Vidare ser vi att du har: 
Gymnasial ekonomisk utbildning 
Tidigare arbetslivserfarenhet av kundreskontra och leverantörsreskontra
Goda kunskaper i Ms Office, särskilt Excel
Goda kunskaper i svenska och engelska, tal & skrift

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

Erfarenhet
Erfarenhet av att ha arbetat i stora bolag är meriterande.

Ansökan
Ansök snarast, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. 

För information: Kontakta Mette Andersson, konsultchef  på mette.andersson@randstad.se 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 mars 2022
  • Ansök senast: 13 mars 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb

Ekonomiadministratör

23 augusti 2010

REKR:UPPDRAG - Ekonomiassistent

23 augusti 2010

Ekonomiassistent vid behov

23 augusti 2010