OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Backup Office AB är ett rekryterings- samt bemanningsföretag inom tjänstemannasektorn. Vi utför rekryteringsuppdrag till våra kunder och tillhandahåller även konsulttjänster, främst inom området Ekonomi. Just nu söker vi för kunds räkning en ekonomiassistent för uppdrag till företag beläget i Solna. Arbetet består av förekommande arbetsuppgifter inom leverantörsreskontran, heltid. Uppdragets längd beräknas till ca 3 månader, eventuellt längre. Eventuellt finns möjlighet till tillsvidare-anställning hos kunden. Vi söker dig som är civilekonom samt med någon erfarenhet från leverantörsreskontran, har du dessutom vana från affärssystemet Oracle ser vi det som ett stort plus. Vi tror också att Du bestitter egenskaper som siffersinne, flexibilitet, stresstålighet och och hög social kompetens! Tjänsten skall tillsättas omgående, skicka gärna ansökan med cv med e-post, obs ange referensnummer. OBS, vi har endast mölighet att ta emot skriftliga ansökningar.
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Patric Blomberg