Ekonomiassistent till leverantörsreskontran

Arbetsbeskrivning

Backup Office AB är ett rekryterings- samt bemanningsföretag inom tjänstemannasektorn. Vi utför rekryteringsuppdrag till våra kunder och tillhandahåller även konsulttjänster, främst inom området Ekonomi. Just nu söker vi för kunds räkning en ekonomiassistent för uppdrag till företag beläget i Solna. Arbetet består av förekommande arbetsuppgifter inom leverantörsreskontran, heltid. Uppdragets längd beräknas till minst 6 månader, förmodligen längre. Vi söker dig som är civilekonom eller lägst gymnasieekonom samt med någon erfarenhet från leverantörsreskontran, har du dessutom vana från affärssystemet Oracle ser vi det som ett stort plus. Vi tror också att Du bestitter egenskaper som siffersinne, flexibilitet, stresstålighet och och hög social kompetens! Tjänsten skall tillsättas omgående, skicka gärna ansökan med cv med e-post, obs ange referensnummer. OBS, vi har endast mölighet att ta emot skriftliga ansökningar.

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Patric Blomberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Backup Office AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 31 januari 2007
  • Ansök senast: 8 februari 2007

Besöksadress

Fållan 7
Slakthusplan-Globen

Postadress

Box 5013
Älvsjö, 12505

Liknande jobb


7 augusti 2006

8 februari 2006

10 januari 2006

20 juli 2006