Ekonomiassistent till litet elbolag!

Ekonomiassistent till litet elbolag!

Arbetsbeskrivning

Vill du jobba som administratör på ett litet bolag där ingen dag är sig lik? Tycker du att det är roligt med ekonomi?
Drivs du av en strukturerad och ordningsam miljö? Då ska du ta chansen att söka jobbet som administratör på Mellanskånes Kraft Ab i Tjörnarp.

Arbetsuppgifter:
Vi söker nu en engagerad och glad administratör med kunskaper i ekonomi för en spännande roll på Mellanskånes Kraft Ab. Som administratör kommer du att vara en nyckelperson i vår ekonomi och kundtjänstavdelning och ansvara för olika finansiella uppgifter tillsammans med en kollega. Förutom ekonomi ska man arbeta med sedvanliga adminuppgifter samt ta emot samtal på kundtjänst och arbeta med elavtal. Ingen dag är sig lik och exempel på arbetsuppgifter skulle kunna vara:

•Dagliga administrativa uppgifter
• Hantera deklarationer och momsredovisning.
• Säkerställa att alla ekonomiska transaktioner följer gällande lagar och regler.
• Arbeta med Visma eller Elvira för att underlätta och effektivisera ekonomiprocesser.
• Delta i kundtjänstaktiviteter med elavtal.

Krav:
• Yh utbildning inom ekonomi.
• Flytande svenska i både tal och skrift.
• Goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift.
• Bor med omnejd till Tjörnarp.

Meriterande:
• Erfarenhet av att arbeta med Visma eller Elvira.

Personliga egenskaper:
Vi vill träffa dig som är noggrann och strukturerad i ditt arbete. Viktigt för oss är att du trivs med ditt arbete och känner dig engagerad i leverans av hög kvalité. Vi litar på att du sköter ditt arbete med eget ansvar och vi ställer upp för varandra när det behövs. Hoppas att du vill vara en del av vårt mysiga team. Vi hoppas att du trivs med att jobba onsite då det är vår policy.

Om kunden:
Mellanskånes Kraft Ab är en framstående aktör inom energibranschen och är dedikerad till att möta framtidens energibehov genom hållbara och innovativa lösningar. Med en stark förankring i Mellanskåne strävar vi efter att vara en pålitlig partner och ledande kraft för förnyelsebar energi. De är ett elförsäljningsbolag till både privata och företagskunder. I Tjörnarp är dem totalt 7 stycken anställda.

Om oss
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan ha möjlighet att gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

Villkor
Startdatum: Enligt överenskommelse
Placeringsort: Tjörnarp
Arbetstider: 08:00 – 16.30 med flex
Omfattning: Heltid

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 augusti 2024
  • Ansök senast: 17 oktober 2024

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


9 november 2024

Sustainability Manager

Sustainability Manager

8 november 2024

8 november 2024