OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Help at Work är bemannings och rekryteringsföretaget som skall få flest företag och människor att växa.Vi lägger stor vikt vid att sammanföra människors inneboende kraft och kompetens med företag och företagare som behöver ?ja just det ?hjälp på jobbet.Vi vill vara det självklara valet för dig som söker nytt jobb och därmed kan vi erbjuda marknadens bästa kandidater till våra kunder.Help at Work bemannar och rekryterar idag inom IT, sälj & marknad, ekonomi, administration och kundtjänst.Vi ses!Till en av våra kunder, ett servicebolag tillhörande en välkänd mediekoncern, söker vi nu en driven och engagerad ekonomiassistent till deras avdelning för kundreskontra.Du blir en del av en relativt nystartad serviceorganisation med starkt fokus på bolagets kunder, kvalitet i arbetet och en hög servicenivå. Du kommer jämte traditionellt kundreskontraarbete även ha mycket kundkontakt varför det är viktigt att du trivs och känner dig bekväm med detta. Då företaget är inne i en uppstartsfas är det viktigt att du som person är flexibel, trivs i en händelserik miljö och har mycket energi.Vi tror att du har minst ca 2 års erfarenhet av arbete med kundreskontra och är noggrann, positiv och serviceinriktad. Erfarenhet av Agresso är meriterande, dock ej att krav.