OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Är du som person självständig, driven och lyhörd? Har du tidigare erfarenhet inom ekonomi och administration och vill fortsätta din karriär på en myndighet? Då kan det vara just dig vi söker till detta uppdrag.
Vi söker nu en ekonomiassistent till en attraktiv myndighet i centrala Sundsvall.
Låter detta intressant och som en passande tjänst för dig? Då ser vi fram emot din ansökan redan idag!
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
Du kommer huvudsakligen arbeta med samordning och hantering av inköp och avrop samt med att hantera leverantörsfakturor. Det förekommer även andra tillhörande arbetsuppgifter som är redovisningsrelaterade, t.ex. avstämningar och omföringar.
Arbetstider
Heltid med start senast 2022-02-01 t.o.m. 2022-08-31 med möjlighet till förlängning efter denna tid. Arbetstid: Dagtid, måndag-fredag.
Kvalifikationer
Vi söker dig som gillar att arbeta med ekonomi och tillhörande administration. För att trivas i rollen behöver du vara drivande och lyhörd i ditt arbete. Du har också förmåga att samarbeta och kommunicera med andra på ett bra sätt. Du arbetar självständigt och lösningsfokuserat. Du tar egna initiativ och arbetar effektivt mot uppsatta mål.
Du behöver även:
Gymnasieutbildning
Goda datakunskaper i MS Office
Vana av att hantera flera ekonomiadministrativa system
God kommunikation i svenska i både tal och skrift
Tidigare erfarenhet från liknande roll inom ekonom
Kunna beskriva 2 referensuppdrag där du haft liknande arbetsuppgifter samt lämna kontaktuppgifter till dessa
Det är meriterande om du tidigare har arbetat med Agresso, Proceedo och EMS.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansökan
Ansök senast 2022-01-21, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Ingela Gulliksson, ingela.gulliksson@randstad.se
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044