OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OmsorgsCompagniet hjälper äldre och personer med funktionshinder i deras hem. Vi har funnits sedan 2003 och har i dagsläget över 300 anställda inom koncernen. Vi bedriver idag verksamhet i Stockholm, Jönköping, Göteborg, Malmö och Västerås. Huvudkontoret finns i dagsläget i Kärrtorp, nära Globen. OmsorgsCompagniet har sedan start varit ett engagerat företag som brinner för att erbjuda en hög kvalitet på ett nytänkande sätt. Då många kunder upptäckt och valt våra tjänster har vi växt i snabb takt. Från en omsättning på cirka 9 miljoner första bokslutsåret till senaste bokslutet som landade på cirka 70 miljoner kronor för koncernen. Vi satsar långsiktigt och väljer därför att utöka vår nuvarande administration. Är du rätt person kommer du att ha goda möjligheter att växa och utvecklas inom företaget. Vi söker nu en ekonomiassistent som är ett ess på att ge snabb service, korrekta uppgifter, som gillar att ha mycket kontakt med personal, samarbetspartners och beställare. Arbetsuppgifter och ansvar Du kommer att ansvara för löpande bokföring, vara behjälplig vid månads- och årsbokslut, projektredovisning, skatter och deklarationer, budgetarbete, intern rapportering, stöd vid anbudsgivning. Krav på utbildning och erfarenhet Vi söker dig med ekonomisk utbildning och flerårig erfarenhet från redovisningsarbete. Du skall ha flera års erfarenhet av samma eller liknande arbetsuppgifter från ett stort till medelstort företag. Helst inom samma bransch, dvs. inom stöd, service, vård och omsorg. Du är van att jobba i redovisningsprogram från Visma. Goda kunskaper i word och excel är något som vi kräver. Personliga egenskaper Arbetet är i huvudsak självständigt men du kommer även att ha flera interna och externa kontakter. Det är därför viktigt att du är ansvarsfull, flexibel och har god samarbets- och kommunikationsförmåga. Noggrannhet är en självklarhet. Vi sätter även stort värde vid din förmåga att bidra till att effektivisera arbetssätt och flöden. Du har ett engagemang och tycker om att arbeta i ett företag som ständigt utvecklas och förändras. Det är ett krav att du har mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift då du kommer ta fram underlag/förbereda presentationer och redovisningar. Tillsättning av tjänsten sker snarast. Arbetstiden är 40 timmar/vecka, måndag - fredag, kl. 08.00 - 16.30. Ange löneanspråk i din ansökan.
Kontaktpersoner på detta företaget
VD Malin D Novakovic
086495900
Regionchef Birgitta Ekegren
08-6495900
0708_473925
Regionchef Birgitta Ekegren
08-6495900
0708-473925
VD Malin D Novakovic
086495900
Samordnare Mats Burman
086495900
samordnare Linnea abrahamsson
086495900
samordnare Tina Casperson
086495900
Regionchef Birgitta Ekegren
0708473925
Regionchef Birgitta Ekegren
086495900
Bitr Verksamhetschef Camilla Williamsson
086495900