Ekonomiassistent till Parajett i Landskrona!

Ekonomiassistent till Parajett i Landskrona!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Nu söker vi en ekonomiassistent till Parajett i Landskrona. Uppdraget är med start omgående och förväntas pågå tills årsskiftet 2022/2023 med chans till förlängning. Är du en serviceinriktad person som brinner för ekonomi? Då kan detta vara tjänsten för dig!

Arbetet är förlagt på Parajetts huvudkontor i Landskrona under kontorstider 8-16:30 med möjlighet till flex och hemarbete i viss mån.


Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Som ekonomiassistent kommer du att ingå i ett mindre team om 3 personer där din roll är att stötta bolagets ekonomifunktion genom att hantera listade arbetsuppgifter nedan.
o Arbeta med leverantörs- och kundreskontra
o Stämma av in- och utbetalningar
o Personaladministration kopplat till HR & löneprocessen
o Rapportering till skatteverket (moms, intrastat, AGI, punktskatt)
o Stöd vid månadsbokslut
o Övrig posthantering


Vem är du?
Vi söker dig som tidigare arbetat som ekonomiassistent eller hanterat ovan nämna arbetsuppgifter. Du har en avslutad gymnasial utbildning och erfarenhet av att arbeta i ett ekonomisystem samt Officepaketet. Har du tidigare arbetat i Navision är detta meriterande. Som person är du driven och noggrannhet en självklarhet för dig. Du är lösningsorienterad, serviceinriktad, nyfiken och prestigelös i ditt arbetssätt. Dessutom är du engagerad i ditt arbete och uppskattar ett gott samarbete med dina kollegor. Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska.

Varmt välkommen in med din ansökan!


Om verksamheten
Parajett är ett av Sveriges största företag inom marknads- och affärskommunikation. Vi levererar våra tjänster till små, medelstora och stora företag, samt till offentliga sektorn. Parajetts styrka är inom fysisk produktion, samt elektroniska tjänster som e-faktura, e-arkiv, digitala brevlådor, SMS, e-post och betallösningar. Vi tar ansvar för kundens hela kommunikation. Parajett jobbar aktivt med miljö och kvalitetsfrågor, samt informationssäkerhet. Vi är certifierade för ISO14001, ISO27001, ISO9001 och FSC. Vi har huvudkontoret i Landskrona, med dotterbolag i Norge och Värnamo, samt säljkontor i Stockholm. Vi är 150 anställda och omsätter ca: 350 miljoner kronor.

Kontaktpersoner på detta företaget

Marie Noren

Anna Tannerfalk
040-6433937
Anna Tannerfalk

Peder Bjursten
073-944 54 60
Marie Engdahl
0721-880213
Marie Norén
072-0742012
Disa Fanto Börjesson
040-6433936
Peder Bjursten
+46 73 944 54 60
Disa Fanto Börjesson

Disa Fanto Börjesson
0766-775336

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Malmö AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 april 2022
  • Ansök senast: 28 april 2022

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


14 juni 2024

Ekonomiadministratör

Ekonomiadministratör

14 juni 2024