Ekonomiassistent till Södermalm

Ekonomiassistent till Södermalm

Arbetsbeskrivning

Vi söker en ansvarsfull och prestigelös ekonomiassistent för ett hyr/köp till ett framgångsrikt fastighetsföretag på Södermalm.



Arbetsuppgifter

Till ekonomiavdelningen söker vi en ekonomiassistent på heltid. Du kommer att arbeta i en bred roll som erbjuder stor variation med allt ifrån fakturering, kund- och leverantörsreskontra till attestering och kontroller. Rollen innefattar även administrativa arbetsuppgifter och övriga uppgifter inom kontor samt kundservicerelaterade arbetsuppgifter.



Du rapporterar till Ekonomiansvarig och du kommer att arbeta i ett team som består av 5 personer.



Kvalifikationer

Ett krav för att axla rollen är att du har ekonomiutbildning motsvarande gymnasieekonom eller likvärdigt. Du har minst 2-3 års erfarenhet av självständigt arbete på en ekonomiavdelning. Det är meriterande om du har arbetat i affärssystemet Visma Compact.



- Goda kunskaper i Office-paketet är ett krav, i synnerhet Excel
- Mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift är ett krav




Personliga egenskaper

Vi söker efter en trygg och pålitlig person som är noggrann och hjälpsam. Du har hög integritet och gillar att ha många bollar i luften samtidigt. Du har vidare god samarbetsförmåga samtidigt som du arbetar bra självständigt. För att trivas med arbetsuppgifterna och på kontoret är det viktigt att du är en lagspelare, är serviceinriktad och har god social kompetens.



Du är tekniskt intresserad och tycker om att vara delaktig i verksamheten. Du är flexibel och har förståelse för att det ibland finns behov av att snabbt skifta fokus.



Mer om tjänsten

- Tillsättning: omgående
- Omfattning: heltid
- Placering: Södermalm




Uppdraget är ett ”hyrköpsuppdrag” och du kommer att bli anställd hos oss på Andara de första 6 månaderna och därefter övergår anställningen till vår kund.



Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andara.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.



OBS! För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din kompetens med våra uppdrag kan vi inte ta emot din ansökan på mejl. Vi ber dig därför registrera ditt CV i vår kandidatbank.

Varför jobba på Andara?

Våra kunder brukar beskriva Andara som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.



Andara Konsultuthyrning och Rekrytering arbetar som namnet antyder både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.



Andara är konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.



Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Andara
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 augusti 2020
  • Ansök senast: 11 september 2020

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024