Ekonomiassistent till Stockholm

Ekonomiassistent till Stockholm

Arbetsbeskrivning

Pålitlig och flexibel ekonomiassistent som tycker om att samarbeta med engagerade kollegor till vår kund i Stockholm

Är du en noggrann ekonomiassistent som vill bidra med din kunskap och engagemang inom leverantörsreskontra till vår kund som verkar inom detaljhandeln? Ta chansen att bli ekonomiassistent hos ett välkänt företag med centralt kontor inne i stan. Välkommen att läsa mer och skicka in din ansökan!

Ditt anställningserbjudande

Hos oss på TNG är du alltid en betydelsefull medarbetare som gör skillnad. Vi tycker därför att det är viktigt att du har en trygg anställning med kollektivavtal via Unionen, schyssta anställningsvillkor, rätt lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.

Dina arbetsuppgifter

Som ekonomiassistent ansvarar du och kollegorna för avstämning av dryckesfakturor. Du kommer även att fungera som support till företagets butiker i frågor avseende inleveranser och returer/reklamationer samt ha kontakt med leverantörer och deras distributörer.

Värt att veta

Detta är ett konsultuppdrag under perioden april/maj 2024 till och med februari 2025 eller enligt överenskommelse. Tjänsten är på heltid med arbetstider 08:00-16:30 med möjlighet till både flex och hybridarbete.

Ditt arbete hos oss kommer huvudsakligen att utföras i vår kunds affärssystem IFS och ServiceNow. I arbetet kommer du att ha daglig kontakt med butiker samt leverantörer och distributörer. 

Våra förväntningar

Vi söker dig som arbetar, eller har arbetat i butik eller detaljhandeln. Meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med leverantörsreskontra och stora flöden samt har vana att arbeta med minst ett elektroniskt fakturahanteringssystem. Har du erfarenhet av ServiceNow och IFS är detta en stor fördel. Du har förmågan att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och nya affärssystem.

Som person är du trygg i dig själv, flexibel, pålitlig och kan självständigt slutföra uppgifter inom utsatta tidsramar. Vi vill att du har en god kommunikativ förmåga och att du både har lätt för och tycker om att samarbeta. Tjänsten kräver att du är noggrann, analytisk, strukturerad och med en mycket god administrativ förmåga. Du har goda svenskkunskaper i tal och skrift.

Intresserad?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos uppdragsgivaren. TNG är specialister på kompetensbaserad och fördomsfri rekrytering, bemanning och interim. Vi ser fram emot att få din ansökan med CV eller LinkedIn-profil, och utan personligt brev, i vårt enkla ansökningsformulär. Notera att vi inte kan ta emot ansökningar via e-post, men att du alltid är välkommen att maila rekryteraren vid frågor. Efter inskickad ansökan kommer vi dels anonymisera dina personuppgifter, dels be dig att göra ett par rekryteringstester, innan vi gör en första bedömning. Givetvis får du mer information om varje steg när det är dags och så snart du skickat in din ansökan kan du följa den i realtid via vår hemsida. Observera att vi gör urval löpande och tjänsten kan därför tillsättas före sista ansökningsdatum. Varmt välkommen!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 mars 2024
  • Ansök senast: 11 april 2024

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024