Ekonomiassistent till stor affärsresebyrå!

Ekonomiassistent till stor affärsresebyrå!

Arbetsbeskrivning

Är du en strukturerad och noggrann person som brinner för ekonomi? Vill du dessutom arbeta på en stor och spännande affärsresebyrå där du erbjuds goda utvecklingsmöjligheter internt? Då är denna roll perfekt för dig! Nu söker vår kund en Ekonomiassistent till sitt huvudkontor i Stockholm. Välkommen med din ansökan redan idag - vi tillämpar löpande urval.

OM TJÄNSTEN
Bolaget är ett av Nordens ledande bolag inom sin bransch och har fler års erfarenhet. De befinner sig i en expansiv fas just nu och söker en ny stjärna till sin ekonomiavdelning. Som Ekonomiassistent kommer du att ingå i ett team på fem personer där alla hjälps åt och stöttar varandra.

Rollen passar dig som gillar att arbeta med siffror och struktur. Vi ser även att du är en social och framåt person som är öppen för att samarbeta med andra kollegor.

Du erbjuds:


* En trivsam och familjär arbetsplats med en öppen och lättsam stämning bland alla medarbetare
* Arbete i ett tryggt team där alla stöttar varandra
* Ett förmånligt friskvårdsbidrag
* Stor utvecklingspotential och möjlighet att växa inom bolaget
* Roliga AW:s och årliga kick-offs!


ARBETSUPPGIFTER
Som Ekonomiassistent kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter bestå av:


* Arbete med kund- och leverantörsreskontra
* Hantering av inkommande fakturor
* Hantering av kundfakturor
* Löpande redovisning och bokföring
* Bankavstämningar
* Andra administrativa uppgifter


VI SÖKER DIG SOM
- Har en relevant eftergymnasial utbildning inom ekonomi
- Har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
- Har goda kunskaper i Officepaketet, främst Excel

Det är meriterande om du


* Har minst ett års erfarenhet av en liknande roll, helst inom reskontra
* Har en god systemvana
* Har tidigare erfarenhet inom resebranschen


Vi söker dig som är


* Strukturerad
* Anpassningsbar
* Kvalitetsmedveten


Övrig information


* Start: Enligt överenskommelse
* Omfattning: Heltid, tillsvidare
* Placering: Centrala Stockholm


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 oktober 2022
  • Ansök senast: 6 november 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024