Ekonomiassistent till stort bolag inom dagligvaruhandeln sökes!

Arbetsbeskrivning

Har du god erfarenhet av fakturahantering? Har du arbetat i Excel samt SAP och vill skaffa dig mer erfarenhet inom ekonomi? Då kan det vara dig vi söker!
Vi söker nu för kunds räkning en ekonomiassistent till ett stort bolag inom dagligvaruhandeln i Solna. Arbetsuppgifterna kommer bestå av att matcha fakturor mot inleveranser till kundens terminaler. Start omgående!

Tjänsten är heltid, under kontorstider med start omgående. Tjänsten kommer att pågå fram till sista augusti. Du kommer att arbeta som konsult på ProfessionalConsulting, men sitta på plats ute i kundens lokaler i Solna.

Vi ser att du som söker har tidigare erfarenhet av arbete med fakturering eller andra ekonomirelaterade arbetsuppgifter. Vidare har du en eftergymnasial utbildning. Du ska ha god erfarenhet av Excel och gärna ha arbetat med SAP. Som person ser vi att du är noggrann

För att passa för tjänsten krävs noggrannhet och att man har ett logiskt tänkande, vidare är det viktigt att man snabbt kan sätta sig in i nya arbetsuppgifter. Som person är du prestigelös, självständig och trygg i dig själv. Är det Dig vi beskriver här ovan? Vill Du bygga Ditt CV inför framtida utmaningar? Ta då chansen och sök tjänsten redan idag!
Professional Consulting är ett rekryteringsföretag för unga akademiker och tjänstemän. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet kan vi erbjuda intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, ekonomi, administration, HR, marknadsföring och kvalificerad kundtjänst. Professional Consulting är en del av Meet your future Group. Hitta din framtid på www.professionalconsulting.se redan idag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ProfessionalConsulting
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Visstidsanställning 3-6 mån
  • Publicerat: 9 maj 2014

Besöksadress

ProfessionalConsulting
None

Postadress

Linnegatan 4
Linköping, 58225

Liknande jobb