Ekonomiassistent till ungt, växande företag inom nöjesbranschen

Arbetsbeskrivning

SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice och IT, med placering i Stockholm, Göteborg och Malmö. Vår affärsidé är att tillgodose företagens behov av flexibel arbetskraft och samtidigt vara en naturlig partner vid rekryteringar.
Läs mer på www.sw.se och gilla oss på Facebook !

Vill du arbeta i ett ungt, växande och framgångsrikt bolag som ekonomiassistent? Trivs du i ett högt tempo, i ett bolag som växer snabbt och som har drivna och målmedvetna medarbetare? Då är detta rätt tjänst för dig! Tillträde är omgående.

Vår kund sitter i centrala Stockholm och du kommer att ingå i en Financeavdelning på 40 personer. Kunden har ett 30-tal bolag runt om vi världen, så här får du chansen att arbeta i en internationell miljö.

Om tjänsten
I tjänsten som ekonomiassistent arbetar du i kundens leverantörsreskontra och i teamet arbetar idag åtta medarbetare. Tjänsten är bred och du arbetar med hela flödet inom leverantörsreskontran och du kommer arbeta med utländska bolag. Tjänsten är internationell då du har daglig kontakt med leverantörer runt om i världen.

Vem är du?
Vi söker dig som har en ekonomisk utbildning och tidigare erfarenhet av liknande uppgifter på en ekonomiavdelning. Vi ser gärna att du har arbetat med momsredovisning för utländska bolag. Du är van användare av Excel och har du tidigare erfarenhet av arbete i Navision är detta meriterande. Du är flytande i engelska i tal och skrift.

Som person är du noggrann, lösningsorienterad, ansvarstagande och prestigelös. Du ser vad som behövs göra och är van att prioritera ditt arbete . Du har en mycket god kommunikativ förmåga och fungerar utmärkt såväl i grupp som i självständigt arbete.

Viktig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med start i omgående och sträcker sig 6 månader framåt, med anställning hos SW med stor chans till förlängning . Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Emma Levin, 08-407 55 70.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anette Skantz
+46 8 407 55 66
Simon Jordal
+46 84075568
Stefan Lidman
+46 8 407 55 65
Marie Bergsman
08/407 55 55
Erik Bodin
+46 84075569
Marie Bergsman
+46 08-4075555
Ulrika Eklund
+46 40 665 51 50
Carina Johnsson
+46 8 407 55 62
Frida Bjerkman
+46 08 407 55 52
Anette Skantz

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SW
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast
  • fast fast
  • Publicerat: 22 augusti 2016

Besöksadress

Humlegårdsgatan 20 Box 7420
None

Postadress

None
Stockholm, 10391

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024