Ekonomiassistent till vår kund i Gävle

Ekonomiassistent till vår kund i Gävle

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare arbetslivserfarenhet av ekonomi eller administrativt arbete? Vår kund i Gävle söker nu en driven ekonomiassistent som kommer att arbeta med bland annat fakturering, reskontra och administration. Sök redan idag då vi arbetar med löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Som ekonomiassistent kommer du arbeta med bland annat reskontra, skapa fakturor, arbeta i administrationssystem och sköta administrationen i pågående projekt. Utöver detta ingår även kundkontakt och kontakt med myndigheter.

Du erbjuds
- En spännande roll med varierande arbetsuppgifter
- Att få jobba på ett företag med stora utvecklingsmöjligheter

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Hantera reskontra och skapa fakturor
* Administrativa uppgifter i olika projekt
* Kontakt med myndigheter och kunder


VI SÖKER DIG SOM
- Har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi alternativt likvärdig förvärvad arbetslivserfarenhet
- Har erfarenhet av administration eller ekonomi sedan tidigare
- Vana av Office-paketet

För att trivas i rollen tror vi att du är en flexibel person som vågar ta för dig, har en can do-attityd och vilja att lära dig det du inte redan kan. Vi lägger stor vikt i personliga egenskaper och tror att rätt attityd och driv kan väga upp tidigare erfarenhet.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Noggrann
- Självgående
- Serviceinriktad

Vår rekryteringsprocess

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten riktas till Academic Work

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan tas ned innan sista ansökningsdag om vi har gått vidare till urvals- och intervjufasen. Rekryteringsprocessen omfattar två test: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att matcha rätt talang med rätt position samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 juni 2023
  • Ansök senast: 10 juli 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024