Ekonomiassistent/administratör

Ekonomiassistent/administratör

Arbetsbeskrivning

Optimea AB är ett företag med medarbetare som har lång erfarenhet av branschen. Vi arbetar för att tillgodose kundens specifika behov och hjälper er att skapa ett perfekt hem. Vi gör nybyggnationer, renoveringar, El och VVS.


Har du arbetat med ekonomiadministration samt service sedan tidigare?
Då kan du vara precis den vi söker för tjänsten som administratör till Optimea AB, ett växande bolag inom byggbranschen.


Tjänsten innebär att:
- Ordermottagning, fakturering
- Hantera betalningar och avtal
- Ta emot samtal på telefon och mail
- Lönehantering


Vi söker dig som gillar att arbeta på en arbetsplats där mycket händer snabbt, med snabba beslutsvägar där rätt person har möjlighet att växa tillsammans med bolaget. Vi ser gärna att du arbetat med administration och service sedan tidigare och gillar att ha kundkontakt.
Avslutningsvis kommer vi fokusera mycket på kandidatens personlighet.
Det är meriterande om du som söker har erfarenhet av Fortnox, Nexus, Collectum, Nuba


Som person är du noggrann och tar ansvar för att driva ditt eget arbete framåt. Du har förmågan att kombinera detaljer med ett helhetsfokus och är mån om att lämna ifrån dig korrekta uppgifter. För att trivas på Optimea tror vi att du är prestigelös och social.


Slutligen tror vi att du trivs och motiveras av ett högt tempo samt att arbeta i en föränderlig miljö och trivs när det händer mycket omkring dig.


ÖVRIGT:


Start: Omgående
Arbetstid: Mån-fre 08.00-17.00
Plats: Spånga, Stockholm

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Optimea AB BROMMA
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 september 2020
  • Ansök senast: 18 oktober 2020

Besöksadress

Masungsvägen 30
None

Postadress

None
BROMMA, 16867

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024