Ekonomiassistent/administratör till växande miljöteknikbolag

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning

Vi söker för vår kund Ecofiltration en kombinerad ekonomiassistent och administratör. Som ekonomiassistent/administratör kommer du arbeta i en bred roll med arbetsuppgifter såsom:
- Kund- och leverantörsreskontra
- Fakturering
- Hantera reseräkningar/kvittoutlägg
- Lageravstämningar
- Ta emot ordrar och beställning av produkter
- Hantering av kontorsmaterial och avtal med leverantörer

Ecofiltration erbjuder goda möjligheter till eget ansvar och utvecklande arbetsuppgifter i en växande verksamhet som jobbar för att rena våra hav, sjöar och vattendrag.

Omfattning: heltid
Arbetstider: ordinarie kontorstid med viss flex
Start: så snart som möjligt


Kundföretaget

Ecofiltration Nordic AB (publ) är ett ungt miljöteknikföretag med unik teknik för avlopps- och vattenrening, specifikt återvinning och kretslopp av näringsämnen. Med vår smarta, miljövänliga teknik adresserar vi flera av världens viktigaste utmaningar såsom vattenrening, övergödning, att sluta näringskretsloppet, motverka kemikaliska föroreningar och bidra till bibehållen eller ökat djur och växtliv. Vår teknik fungerar såväl fristående som i kombination med andra tekniker och applikationsmöjligheterna är många. Organisationen är under uppbyggnad, vi är idag 10 personer och omsatte drygt 12 mkr 2015. Vi ser en stor potential och har ambitiösa tillväxtmål. Bolaget har starka privata ägare som avser att utveckla bolaget. Närmaste utmaningen är att skala upp vår unika filterteknik och applicera den på nya marknader och segment.

Din profil

Vi söker dig som har minst ett års erfarenhet som ekonomiassistent och har vana av order- samt kundhantering. Du trivs i det lilla, växande bolaget och tycker om att skapa struktur och ordning. Du behärskar engelska flytande i både tal och skift.

Personliga egenskaper:
Som person är du lösningsorienterad, noggrann och prestigelös. Du har god struktur och är självgående i ditt arbete. Det är en fördel om du är intresserad av miljö, då företaget jobbar med miljövänliga produkter.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Emma Henriksen på tel. 08-501 68 525 alternativt emma.henriksen@magna.se


Vårt företag

Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.

Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!

Kontaktpersoner på detta företaget

Emma Henriksen

Louisa Björklund

Frida Bergman

Marcus Nilsson

Marcus Nilsson
076-6778778
Christian Vikander
070 512 49 15
Christian Vikander
08 - 121 502 04
Jessica Tollstoy

Johanna Lindholm

Ann-Sofie Widlund Stendalen
08-501 685 11

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MAGNA AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 29 december 2016

Besöksadress

Industrigatan 4A, Stockholm
None

Postadress

Industrigatan 4A
Stockholm, 11246

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024