OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
AcadeMedia är ett annorlunda rekryteringsföretag. Vi är specialister på rekrytering där personlighet, vilja och intresse är av yttersta vikt. Vi hjälper små som stora företag i deras behov av anställning, omställning och bemanning. Arbetsbeskrivning Vi söker dig som önskar längre eller kortare uppdrag som ekonomiassistent eller löneadministratör. Arbetsuppgifterna är varierande, såväl breda som smala. Vi har uppdrag som innefattar löpande bokföring, fakturering, avstämningar, skatte- och momsfrågor, löner, kund- och leverantörsreskontra samt delaktighet i bokslutsprocessen. Även uppdrag som innefattar rena registrering kan vara aktuella. Erfarenheter och utbildning Du bör ha gymnasieekonomisk utbildning eller högskoleutbildning inom ekonomi. Du bör även ha minst 1-2 års relevant erfarenhet av ekonomiskt arbete gärna som ekonomiassistent samt ha goda Excel och förståelse av något ekonomisystem. Som person är du noggrann, strukturerad och älskar att arbeta med siffror. God kunskap i engelska är meriterande, men inget krav. Personliga egenskaper Du är positiv, flexibel och utåt riktad till din läggning. Du är noggrann, ansvarsfull och mån om att göra ett bra arbete. Andra beskriver dig som ansvarstagande och en utpräglad lagspelare. I din personlighet kombineras självständighet med en god samarbetsförmåga. Du är representativ och korrekt mot din omgivning. Välkommen att registrera ditt intresse! Urvalet till denna tjänst sker löpande, detta innebär att vi behöver din ansökan så snabbt som möjligt. Ansök via extern länk: http://delta.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?ProjectId=50282&DepartmentId=1917&SkipAdvertisement=true