OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Företaget
Just nu är det flera av våra kunder som söker efter en ekonomiassistent på deltid som kan stötta upp deras verksamhet. Kunderna befinner sig i norra Stockholm och söker någon som kan jobba hos dem ca 3 dagar i veckan. Detta kan vara en perfekt tjänst för dig som studerar eller av andra anledningar vill arbeta deltid.
Tjänsten
I rollen som ekonomiassistent är du ett stöd åt ekonomiavdelningen och stöttar dem diverse uppgifter inom ekonomi och administration. Några av de områden du kommer arbeta med är bland annat kund- och leverantörsreskontra, fakturering och registrering. För dessa tjänster anställs du som konsult via Placera Personal.
Kvalifikationer
• Du går /har gått en utbildning inom ekonomi
• Du har tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter
• Dina kunskaper i Excel och officepaketet är goda
• Du har erfarenhet av ett eller flera affärssystem
• Meriterande om du tidigare arbetat med kund.- och leverantörsreskontra
Personlighet
Vi söker dig som är driven, noggrann och social. Du innehar en mycket god samarbetsförmåga och är inte rädd för att hugga tag där det behövs.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719