Ekonomiassistenter/administratörer

Arbetsbeskrivning

Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 60 kontor och 5000 anställda.Adeccos globala huvudkontor ligger i Schweiz och den totala omsättningen ligger på ca SEK 190 miljarder.Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions.Adecco är auktoriserade. Till vårt nya kontor i Sollefteå söker vi ett antal ekonomiassistenter och administratörer för vår uthyrningsverksamhet (staffing services).Arbetsuppgifterna och arbetstiderna kommer att variera beroende på kundernas önskemål.Tjänsterna är heltid.Personliga egenskaper Vi söker dig som kommunicerar väl i tal och skrift på svenska och gärna engelska och har mycket goda kunskaper i Office-programmen.Gärna goda kunskaper i bokföring, fakturering odyl.Du bör vara en noggrann person med utpräglat sinne för ordning och reda.Du har lätt för att samarbeta samtidigt som du trivs med att arbeta självständigt. Vad erbjuder Adecco dig?Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till jobb som ofta aldrig kommer ut på den öppna marknaden.Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät. Tillträde och tidsramar Rekryteringsprocessen kommer att starta omgående.Vi ser därför att du söker tjänsten så snart du kan.Anställningar sker löpande.Intresserad?

Sammanfattning

Liknande jobb

Nyexaminerad ekonom med faktureringsansvar

30 mars 2020

24 augusti 2010

Ekonom

21 april 2010

Kredithandläggare till redovisningsbyrå

28 april 2010