Ekonomiassistent/Fleet Support

Arbetsbeskrivning

Om du vill vara med på en resa att bygga någonting nytt där visionerna är höga och resultatet av resan i stor utsträckning kommer bygga på medarbetarnas prestationer och personliga egenskaper så är detta någonting för dig.    
Om rollen
Vill du arbeta för en nytänkande och expansiv aktör inom bilfinansiering och vagnparkshantering? 
Vi söker dig som vill arbeta med ekonomi och administration. Rollen är bred och med varierande arbetsuppgifter, men dina främsta arbetsuppgifter tillsammans med en av våra kollegor kommer att vara att ansvara för fakturering och registrering samt kontering av leverantörsfakturor. Rollen kommer även innebära en del kundkontakt.
Du kommer även att fungera som ett stöd till kollegor på andra funktioner på företaget och hjälpa dem där hjälpen behövs. Hos oss står kunden alltid i fokus.  Vi vill att du ser det som en utmaning att axla en central roll i vår organisation där du med högt kundfokus och hög ambitionsnivå föregår med gott exempel. Placeringsort är på vårt huvudkontor i Mölndal, strax utanför Göteborg.  

Din profil
Du som söker har erfarenhet av ekonomi och administrativt arbete och trivs med liknande arbetsgifter. Vi tror att du som är rätt för den här tjänsten är en strukturerad ”doer” som är flexibel och positiv till förändringar.
Vi tror också att du är en utpräglad lagspelare med stor ansvarskänsla. Du är prestigelös och hjälper till där det behövs och du trivs med att tempot stundtals är högt och har förmågan att snabbt skifta fokus och kan ställa om utan att tappa fart. 
Vidare har du ansvar för din prestation och har en positiv attityd till ditt arbete och dina kollegor. Intresse och en nyfikenhet att lära dig nya saker är också något vi värdesätter hos dig.

Vi söker dig som
Har en administrativ ådra
Har sinne för siffror
Har lätt att se lösningar
Har en hög social kompetens med fallenhet för service 
Det är meriterande om du har: 
Erfarenhet av tidigare arbete med leasingtjänster
Utbildning inom ekonomi 

Vi erbjuder
Ett spännande arbete i ett expansivt och dynamiskt företag med ett starkt och modernt erbjudande och mycket goda förutsättningar. Stora möjligheter till personlig utveckling och yrkesmässig karriär i en företagskultur med starkt affärs- och resultatfokus. 

Varmt välkommen in med din ansökan!  
Vi behandlar ansökningarna löpande och anställning kan ske per omgående. Skicka därför din ansökan redan idag!  

Om Unifleet:
Med en digital utgångspunkt erbjuder Unifleet vagnparkshantering och finansiering för företag, stora som små.  Vi strävar alltid efter enkelhet och minimal tidsåtgång för kunden – i alla led. Vi tror på egenutvecklade system som ger möjlighet till snabb anpassning i den föränderliga fordonsbranschen.

Detta tillsammans med konsultation och rådgivning kring utformning av bilpolicy, lägger grunden för en optimal bilekonomi, där såväl arbetsgivare som förare blir nöjda.
Vi kallar det framtidens Fleet Management.  Unifleet är en del av Car To Go Sweden AB som förutom Unifleet består av varumärkena Carplus, Carplus Store och Carbuy. Car To Go Sweden AB är en del av Anders Invest-koncernen som under 2018 omsatte över 25 mdr kr.

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Ernryd
08-505 696 17
Joakim Karlberg

Sasha Konjhodzic
08-505 691 23

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hedin Bil
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 oktober 2020
  • Ansök senast: 25 oktober 2020

Besöksadress

Smista allé 11
None

Postadress

Smista allé 11
Segeltorp, 14170

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024