Ekonomiassistent/leverantörsreskontra

Arbetsbeskrivning

Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT. Vi söker en ekonomiassistent till ett internationellt företag i teknikbranschen. Arbetsuppgifter: Ankomstregistrering och kontering av leverantörsfakturor. Kravhantering. Avstämning av reskontran. Betalningar. Vara involverad i olika projekt inom finansavdelningen. Kvalifikationer: Vi tror att du har gymnasieutbildning eller yrkesutbildning. Du har kunskaper i officepaketet Gärna kunskaper i SAP men inget krav. Personliga kvalifikationer: Du är en flexibel och noggran person som gillar ett högt arbetstempo. Tjänsten skall tillsättas omgående!!!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Office Partner AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 31 oktober 2007
  • Ansök senast: 30 november 2007

Liknande jobb


Undersköterska; Aleris; Solna

30 oktober 2006

Receptionist / Allt-i-allo

5 januari 2006

Kallskänka

5 januari 2006

Arbetsledare

7 januari 2006