Ekonomiassistent/leverantörsreskontra

Arbetsbeskrivning

Fleet Logistics Nordic AB ingår i Fleet Logistics International som arbetar med administration av små och större tjänstebilsflottor. Våra kunder är främst stora internationella företag. Fleet Logistics söker för omgående provanställning en person som ska hantera leverantörsfakturor åt våra kunder. Fakturorna ska granskas samt inmatas i Fleet Logistics interna system. I arbetsuppgifterna ingår att vid behov kontakta kundansvarig, leverantörer och förare i hela Norden. Personen vi söker ska vara mycket noggrann, tycka om att arbeta med siffror, ha lätt för att samarbeta och det är en fördel med goda kunskaper i engelska och förståelse av de skandinaviska språken. God datorvana, främst MS Excel och MS Outlook, är nödvändigt. Grundläggande kunskaper om bilar är önskvärt. Fleet Logistics har kontor i centrala Malmö och består av 4 medarbetare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Elisabeth Ivarsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Fleet Logistics Nordic
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 16 januari 2006
  • Ansök senast: 20 januari 2006

Besöksadress

Djäknegatan 31
Malmö

Postadress

Djäknegatan 31
MALMÖ, 21135

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010