Ekonomiassistent/Löneadministratör till spännande teknikbolag i Uppsala

Arbetsbeskrivning

Vår kund är ett spännande teknikföretag med verksamhet i tolv länder. Huvudkontoret har ca 45 anställda och finns i Uppsala och nu söker vi en erfaren löneadministratör/ekonomiassistent. Uppdraget startar som ett hyruppdrag och avsikten är att du därefter skall bli anställd i företaget.

Arbetsuppgifter:

- Du ansvarar för hela löneprocessen
- Ansvar för reseräkningar och representation mm
- In- och utbetalningar
- Bokföring
- Avstämningar
- Arbetsgivardeklarationer, moms och skatt
- Delaktig i månadsbokslut i samarbete med bolagets controller

Företaget använder Visma Lön och Pyramid redovisningssystem varför det är en stor merit om du har erfarenhet av dessa system.

Vi söker dig som har gymnasieutbildning samt minst två års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har goda datorkunskaper samt goda datorkunskaper i bokföringsprogram.

Varmt välkommen med din ansökan!

Vad kan ni erbjuda mig?

Rent formellt bygger en anställning hos Andara på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär av försäkringar, tjänstepension o.s.v. och goda fackliga relationer. Det som skiljer är att du blir anställd hos Andara, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.

Kompetensutveckla med Andara

Andara ger specialister möjlighet att växla upp eller byta spår i sin yrkesbana. Hos Andara får du som konsult kompetensutveckling genom längre kvalificerade uppdrag. Vi har flertalet av Sveriges mest attraktiva företag som kunder och vår uppgift är att matcha rätt kompetens med rätt uppdrag.

Andara är ett värderingsstyrt företag med konsulternas karriärmål i fokus med ett långsiktighet engagemang i våra konsulter för att skapa balans mellan privatliv och arbetsliv. Hos oss får du en trygg anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension, försäkringar enligt kollektivavtal och ett årligt karriärsamtal med din personliga konsultchef. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård är exempel på annat som vi erbjuder alla våra anställda.

Om oss på Andara Bemanning

Vårt fokus är alltid att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och med våra medarbetare. Det kräver att vi är lyhörda och ständigt anpassar oss. Vi rekryterar och bemannar med personal till alla branscher och nivåer för både små och stora företag och organisationer.

Vi lyssnar på våra medarbetare, på varandra och på våra kunder. Stolthet, omtanke och engagemang. Dessa tre ord är våra värdeord och deras innebörd ska genomsyra hela vår verksamhet.

Våra uthyrda konsulter är vår främsta resurs och därför är vi på Andara mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Läs mer på vår hemsida www.andara.se

Kontaktpersoner på detta företaget

VD Lilian Norin
08-24 90 80 0708571151
Försäljningschef Svante Norin
08-24 90 80 0708571152
Konsultchef Lovisa Runnberg
08-24 90 80
Konsultchef Simona Staaff Lindgren
08-24 90 80
Rekryteringskonsult Lovisa Runnberg
08-24 90 80
Rekryteringskonsult Simona Staaff Lindgren
08-24 90 80
Lovisa Runnberg

Svante Norin
0708571152

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Andara AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Timlön
  • Heltid Konsultuppdrag Hyr/köp
  • Publicerat: 13 januari 2017

Besöksadress

Klarabergsviadukten 70 (World Trade Center)
Stockholm

Postadress

Box 70396
Stockholm, 10724

Liknande jobb


Administratör

Administratör

25 mars 2024