Ekonomiassistent/Redovisningsassistent

Arbetsbeskrivning

För uppdrag hos kund söker vi nu duktiga ekonomiassistenter/redovisningsassistenter till Stockholm

Huvudsakliga uppgifter består t ex av:

attestering och kontroll av leverentörsfakturor
månadsvis uppföljning av kundfaktureringen i samarbete med kundansvarig
uppföljning av kundreskontra
momsredovisning och momsdeklarationer
viss posthantering
scanna och skicka fakturor
kvartalsrapportering till moderbolaget
uppföljning av kontoavstämningar
Du kommer att arbeta i en internationell miljö, engelska är därför ett krav i både skrift och tal. Vi ser även att du har god kunskap om löner, skatter och sociala avgifter. Du kommer att dagligen använda Excel. Kunskaper i Oracle är meriterande, men ej krav.
Som person är du glad, arbetsvillig, social, självgående och ansvarsfull.

Ansökan tas endast emot via vår hemsida http://www.kellyservices.se/www.kellyservices.se och vi önskar få ansökningshandlingar (brev och CV). Urval och intervjuer kommer ske löpande.
Välkommen med din ansökan!



Ansökan sker endast via nedanstående länk!

Någon form av ekonomisk utbildning samt erfarenhet från arbete som ekonomi/redovisningsassistent eller motsvarande krävs.

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kelly Services AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltidsanställd
  • Publicerat: 5 september 2013

Besöksadress

Regeringsgatan 77
Stockholm

Postadress

Regeringsgatan 77
Stockholm, 11139

Liknande jobb


Ekonom inom redovisning

Ekonom inom redovisning

16 maj 2024