Ekonomiassistent/Redovisningsassistent till Op Administration i Falun

Ekonomiassistent/Redovisningsassistent till Op Administration i Falun

Arbetsbeskrivning

OP Administration är en fullservicebyrå inom ekonomi och redovisning. Vi tar hand om allt som en ekonomiavdelning gör och mer därtill; löpande bokföring, leverantörsbetalningar, fakturering, lönehantering, projektredovisning, bokslut, årsredovisningar och deklarationer för bolag och privatpersoner.

Ekonomiassistent/Redovisningsassistent

Har du ett genuint intresse för ekonomi och vill arbeta i en prestigelös och målinriktad företagskultur? Vill du växa med oss och lära dig yrket från grunden och vara med på vår resa? Då kan du vara den Ekonomiassistent/Redovisningsassistent vi söker!

Arbetsuppgifter
Som ekonomiassistent/redovisningsassistent jobbar du med löpande bokföring, avstämningar och kundfrågor. Du är en tillmötesgående och serviceinriktad lagspelare som på sikt har ansvar för egna kunder. Då vi har kunder från många olika branscher är du en nyfiken och öppen individ som inte är rädd för utmaningar i stort och smått. Som vår nya medarbetare får du en fin introduktion av dina övriga kollegor och kommer få möjlighet att växa in i rollen. Här finns stora möjligheter att ta steg i både yrkesmässig och personlig utveckling!

Tjänsten är placerad på vårt kontor i Falun och du sitter i vackra lokaler centralt på Åsgatan.

Kvalifikationer
Vi ser att du som söker har någon utbildning inom ekonomi alternativt annan erfarenhet vi bedömer som motsvarande. Du har mycket goda kunskaper i det svenska språket i både tal och skrift. Vi arbetar i en mängd olika ekonomisystem, men erfarenhet av något system, till exempel Visma, Fortnox, Marathon eller liknande är meriterande.

Din profil
Våra kunder är mycket viktiga för oss och därför är det en självklarhet att du har ett genuint intresse och förståelse för den verksamhet vi bedriver och att du är en god ambassadör för företaget. Vi är ca 8 personer på kontoret i Falun, därför kommer dina personliga egenskaper väga tungt. Vi söker en person som vill lära sig och har drivet att efter en initial upplärning kunna arbeta självständigt, men samtidigt har god samarbetsförmåga. Du är anpassningsbar, pålitlig, noggrann, prestigelös samt har sinne för siffror.

Välkommen med din ansökan!

I den här rekryteringen samarbetar OP Administration AB med Lundin & Boström. Kontakta rekryteringskonsult Ida Ryentorp vid frågor, 070-360 71 90, ida.ryentorp@lundinbostrom.se.
För att kunna vara aktuell för tjänsten behöver du kunna börja din anställning relativt omgående.

Vi tar endast emot ansökan via vår hemsida lundinbostrom.se.

Vi är nyfikna på dig så ansök så snart som möjligt, men senast 11 april 2022.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lundin & Boström
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 mars 2022
  • Ansök senast: 11 april 2022

Besöksadress

Borganäsvägen 42
None

Postadress

Borganäsvägen 42
Borlänge, 78433

Liknande jobb


16 april 2024

16 april 2024