Ekonomiassitent, Gävle

Ekonomiassitent, Gävle

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en ekonomiassistent till kommande uppdrag hos kund. Har du erfarenhet av kundreskontra och vill utvecklas i rollen som ekonomiassistent? Är du dessutom noggrann, driven och nytänkande? Då kan du vara den vi söker! 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.


Du ansöker på www.randstad.se, senast 2022-11-30. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta hanna.wallberg@randstad.se.


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansvarsområden
Dina arbetsuppgifter är varierande och kommer bland annat bestå av:
Löpande bokföring
Avstämningar
Manuella betalningar
Rapportering av likviditetsprognoser
Ärendehantering


Kvalifikationer
För att vara aktuell för tjänsten har du:
Relevant högskoleutbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet
Erfarenhet av arbete med kundreskontra
Goda kunskaper i svenska och engelska 



Meriterande är om du:
Tidigare har arbetat i Agresso
Har erfarenhet av e-fakturering

Som person är du är noggrann och plikttrogen. Du har god systemvana och har lätt för att sätta dig in i nya system och arbetsuppgifter. Vidare har du en god analytisk förmåga, du är driven och kommer gärna med idéer. 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 november 2022
  • Ansök senast: 30 november 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Financial Assistant

Financial Assistant

11 juni 2024

EKONOMIASSISTENT

11 juni 2024

Ekonomiadministratör

Ekonomiadministratör

11 juni 2024