EKONOMIASSITENT - leverantörsreskontra

Arbetsbeskrivning

Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering inom områdena kontor/administration, ekonomi och sälj/marknad.Vår inriktning är personal med hög kompetensnivå och lång erfarenhet.Vi är medlemmar i Almega - Bemanningsföretagen och är ett Auktoriserat Bemanningsföretag. För kunds räkning söker vi nu omgående en ekonomiassistent.Arbetstiden är på heltid, alternativt 80%.Företaget är i IT-branschen och arbetsplatsen finns i närheten av city.Företaget har sedan starten haft stora framgångar och står inför fortsatt expansion. Du kommer till en början att vara anställd hos oss och arbeta på uppdrag hos kunden.Efter en tid är tanken att du ska bli anställd hos kunden. Följande kriterier måste uppfyllas för att vi ska presentera dig för kunden: -Erfarenhet av att arbeta med leverantörsreskontra.-Van vid avstämning av balanskonton.-God kännedom om bokföring.-Erfarenhet av kund- eller leverantörskontakter i betalningsärenden.-Det är bra om du kan börja din anställning första september. Är det något du undrar över är du välkommen att ringa nedanstående kontaktperson. Vi behandlar ansökningshandlingarna vartefter de kommer in.Uppfyller du ovanstående kriterier vill vi att du märker din ansökan: Leverantörsreskontra 0709.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AVANZERA BEMANNING
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 15 augusti 2007
  • Ansök senast: 14 september 2007

Liknande jobb


Serviceman

13 april 2010

13 april 2010

Kundtjänstmedarbetare

13 april 2010

Arbetsledande komminister, Valsta församling

13 april 2010