Ekonomidministratör till Dialects Shared Service Center

Arbetsbeskrivning

Om kundföretaget
Dialect levererar IT- och telefonilösningar till företag. Vi ser till att allt kan fungera ihop – oavsett tid, plats eller lösning. Utöver våra integrerade lösningar och vägledande kunskap erbjuder vi ett brett utbud av produkter och tjänster. Lösningarna innefattar bland annat mobil och fast telefoni, växellösningar, support och drift av företagets IT-miljö samt tjänster inom connected car. Dialect bildades i augusti 1995 under gemensamt varumärke. Idag är vi en rikstäckande kedja som drivs av koncernen Dialect AB. Vi är 550 anställda och omsatte en miljard kronor under 2015. Huvudkontoret finns i Solna och med 45 kundcenter från Boden till Malmö är vi etablerade över hela landet. I Strängnäs ligger Dialects Shared Service center som sköter ekonomiadministrationen för 16 av Dialects lokala företagscenter. För närvarande arbetar 7 personer på kontoret i Strängnäs som är centralt beläget i trevliga lokaler.

Dina arbetsuppgifter
Du kommer tillsammans med dina kollegor ansvara för kund- och leverantörsreskontraprocessen, du kommer hantera utlägg, sköta löpande redovisning och vara behjälplig vid bokslut och rapportering. Du kommer även ha mycket kundkontakt via telefon och mail.

Din profil
Du som söker har gymnasieutbildning med inriktning ekonomi eller administration samt några års erfarenhet av likvärdigt arbete. Vi ser att du har goda kunskaper i Officepaketet med tyngdpunkt på excel. Har du erfarenhet av att arbeta i Pyramid är detta mycket meriterande.

Som person är du serviceinriktad, kommunikativ och noggrann. Du trivs med administrativa uppgifter och har ett strukturerat arbetssätt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.


Om vårt företag
OnePartnerGroup, Sveriges ”lokalaste” rekrytering och bemanningsföretag, är en svenskägd koncern med huvudkontor i Jönköping. Vare sig du behöver hjälp med rekrytering, bemanning, funktionslösningar, omställning, utbildning eller HR kan du som kund hos oss räkna med att vi gör allt för att vara snabba och lätta att arbeta med, utan att tumma på vår professionalitet. Vi är en komplett leverantör av kompetens inom både yrkesarbetar- och tjänstemannasektorn. Vi är med våra 900 konsulter hittills verksamma på ett 20-tal orter, från Norrköping i norr till Malmö i söder. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag via Almega. Besök oss gärna på www.onepartnergroup.se
Anställningsformen är en visstidsanställning hos OnePartnerGroup där du kommer bli uthyrd till Dialect. Har du frågor om tjänsten kontakta Anna Kilpeläinen på telefon 073-364 98 10.
Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kilpeläinen

Magnus Bagge

Anna Kilpeläinen

Magnus Bagge

Anna Kilpeläinen
073-364 98 10

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnePartnerGroup Norrköping AB Norrköping
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid, mer än 6 månader
  • Publicerat: 8 mars 2017

Besöksadress

Slottsgatan 116, Norrköping
None

Postadress

Slottsgatan 116
Norrköping, 60222

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024