Ekonomikonsult

Arbetsbeskrivning

Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT. Vi söker en ekonomikonsult till ett företag i Stockholm. 6 månaders konsultuppdrag Arbetsuppgifter: Administration av kundkontakt. Kontrollera och registrera kundärenden som avser avtalad kompensation. Leverantörsreskontra. Kvalifikationer: Leverantörsreskontra/Kundreskontra, grundläggande företagsekonomi. Goda kunskaper i Excel och SAP. Personliga egenskaper: Du ska vara noggrann, positiv och ha lätt för att samarbeta och gillar högt tempo Bifoga ditt löneanspråk med ansökan! Vi går igenom ansökningar löpande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Office Partner AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 27 november 2008
  • Ansök senast: 27 december 2008

Liknande jobb


Nyexaminerad ekonom med faktureringsansvar

30 mars 2020

24 augusti 2010

Ekonom

21 april 2010

Kredithandläggare till redovisningsbyrå

28 april 2010