Ekonomi/kontorsassistent på 75% deltid till Bagarmossens Elbyrå i Älvsjö

Ekonomi/kontorsassistent på 75% deltid till Bagarmossens Elbyrå i Älvsjö

Arbetsbeskrivning

Vår kund är ett välkänt installations- och serviceföretag som grundades 1973. Företaget har drygt 20 anställda och arbetar med installationer av el, tele, nätverk i Stockholm med omnejd. Företaget arbetar också med projektering och servicearbeten och kunderna är både privatpersoner och företag. En elfirma med hög kunskapsnivå och ett brett utbud av tjänster där kvalitet i alla led är viktigt. Flertalet anställda har varit i företaget under många år.

Företaget ligger i Älvsjö med goda kommunikationer.

Vi söker en ekonomi/kontorsassistent på deltid, 75%. Du trivs i en självständig roll och är van att driva och leda ditt eget arbete inom ekonomi och administration. Du är en person som gärna vill förbättra och utveckla rutiner och är van att arbeta digitalt. Du är noggrann och välstrukturerad och gillar att ha frihet under ansvar. Du trivs i ett företag med familjär och otvungen stämning. Eftersom du är ensam i din roll inom ekonomi så är det extra viktigt att du är pålitlig och ansvarstagande.

Bagarmossens Elbyrå erbjuder goda anställningsvillkor och förmåner. Företaget kännetecknas av glad och lättsam stämning. Jobbet passar dig som är serviceminded och beredd att hjälpa till med allt mellan himmel och jord.



Arbetsuppgifter:

- Kundreskontra
- Leverantörsreskontra
- Bokföring
- Avstämningar
- Förberedande bokslutsarbete
- Löneadministration
- Ordermottagning
- Allmänna kontorsgöromål


Kompetenskrav:

- Gymnasieekonom
- Minst 5 års erfarenhet av självständigt ekonomiarbete
- Erfarenhet från elektriker- eller byggbranschen är meriterande
- Goda kunskaper i Officepaketet är ett krav
- Goda kunskaper i svenska i tal och skrift är ett krav
- Erfarenhet av att jobba i SoftOne är meriterande


Mer om tjänsten:

- Omfattning: Deltid 75%
- Tillsättning: Omgående
- Placering: Älvsjö
- Uppdraget är ett ”hyrköpsuppdrag” och du kommer att bli anställd hos oss på Andara de första 6 månaderna och därefter övergår anställningen till kundföretaget om båda parters så önskar.


Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andara.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.

OBS! För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din kompetens med våra uppdrag kan vi inte ta emot din ansökan på mejl. Vi ber dig därför registrera ditt CV i vår kandidatbank.

Varmt välkommen att söka detta jobb!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Andara
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 februari 2020
  • Ansök senast: 16 augusti 2020

Liknande jobb


Ekonomiassistent

15 maj 2024

11 maj 2024

Ekonomi- och orderadministratör!

Ekonomi- och orderadministratör!

8 maj 2024

Ekonomiadministratör

Ekonomiadministratör

7 maj 2024