Ekonomikoordinator till Ropro Property Group

Ekonomikoordinator till Ropro Property Group

Arbetsbeskrivning

Ropro Property Group är ett snabbväxande fastighetsutvecklingsbolag som förädlar fastigheter. Bolagets projekt har legat i Sundbyberg, Kärrtorp och i Vasastan. De söker nu efter en driven och självgående ekonomikoordinator till sitt team! Här välkomnas du in i en fartfylld och entreprenöriell miljö med mycket frihet under ansvar, och där du får möjligheten att vara med ifrån start och växa in i denna dynamiska roll och utvecklas med bolaget. Sök idag - urval sker löpande!

OM TJÄNSTEN
I denna spännande roll som ekonomikoordinator kommer du att vara spindeln i nätet och involverad i det mesta på kontoret, beläget på centrala Östermalm. Du kommer att ha en varierad och dynamisk arbetsdag där den ena dagen inte är den andra lik. Du jobbar tätt ihop med ekonomiansvarig och stöttar i allt från leverantörsreskontra, diverse fakturering, enklare bokföring samt fakturaflöden och förberedelser för attest. Du kommer att arbeta med diverse administrering och vara beredd på att ad hoc-uppgifter kan uppstå där du behöver rycka in och vara behjälplig för att lösa utmaningar.

Övriga arbetsuppgifter kan innefatta:
- Stötta byggteamet med beställningar och andra administrativa uppgifter.
- Allmän kontorsadministration och se till att kontoret som Ropro Property Group kommer flytta in till i vår är i toppskick.
- Stötta ägarna med övriga administrativa uppgifter.

VI SÖKER DIG SOM
- Har 1-3 års erfarenhet av en liknande roll. Ett stort plus är om du kommer från bygg- och fastighetsbranschen och har en förståelse för branschen.
- Trivs i en miljö där du arbetar självständigt och får ta egna initiativ.
- Har erfarenhet av ekonomisystemet Fortnox eller liknande system.
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.

För att trivas i rollen har du följande personliga egenskaper: Du är prestigelös och flexibel, med förmåga att hantera många olika arbetsuppgifter. Du är självgående och entreprenöriell, med en positiv inställning till att arbeta i en miljö där arbetsuppgifterna kan variera. Dessutom är du öppen och social, med en vilja att bidra till en trevlig och dynamisk arbetsmiljö. Du tycker det är kul när det händer mycket och trivs i en snabbväxande organisation.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 januari 2025
  • Ansök senast: 24 februari 2025

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb

Ekonomiadministratör

23 augusti 2010

REKR:UPPDRAG - Ekonomiassistent

23 augusti 2010

Ekonomiassistent vid behov

23 augusti 2010