OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Uppdragets omfattning: juni -06 t.o.m. januari -07. Arbetsuppgifter: Ekonomi/marknadsassistenten kommer att arbeta med hantering av löpande order, fakturering, bokföring och löner. Löpande bankkontakter genomförs. Du kommer också att fungera som understöd till finanschefen med bokslut etc. I uppdraget ingår också att arbeta med offertskrivning, kundbrev, marknadsstatistik samt att kunna upprätta presentationer i de vanligaste datorprogrammen, t.ex. PowerPoint. Kompetens: Färdigutbildad redovisningsekonom. Minst ett års relevant arbetslivserfarenhet. Egenskaper: Mycket flexibel och affärsmässig. Öppen och positiv. Noggrann, en del av arbetsuppgifterna planeras och anpassas efter eget önskemål. Språkkunskaper: Engelska. Övriga språkkunskaper är meriterande. Övrigt: Erfarenhet av Lotus Notes, Hogia lön och ASW är mycket meriterande. Arbetstid: Inskolning under juni, någon dag i veckan. Därefter deltid fem dagar i veckan, 0800-1300 eller 1200-1700, enligt överenskommelse.