Ekonomimedarbetare till Eskilstuna

Ekonomimedarbetare till Eskilstuna

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Inför kommande uppdrag söker vi ekonomiassistent till våra kunder. Har du erfarenhet med att arbeta med leverantörsfakturor samt administrativa uppgifter? Eller studerar du inom ekonomi just nu? Då kan denna tjänst vara något för dig!


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 

Ansvarsområden
Arbetsuppgifterna består av hantering av leverantörsfakturor, samt för avdelningen andra vanligen förekommande arbetsuppgifter. Därutöver kommer du att vara en viktig lagspelare vid utveckling av processer och rutiner förbättringsarbete inom leverantörsreskontran.

 I denna roll kommer du främst arbeta med:
– att ankommande fakturor blir mottagna och registreras i reskontran.
– nya leverantörer registreras i leverantörsreskontran.
– Påminnelser, inkassofrågor 

Kvalifikationer
Vi söker dig som har relevant utbildning inom ekonomi, goda system- och IT-kunskaper samt har goda kunskaper i såväl svenska som engelska i tal och skrift. Tidigare erfarenhet från arbete med liknande arbetsuppgifter kan vara meriterande. Som person är du trygg i dig själv, prestigelös, strukturerad och noggrann.
 
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. 


För information: Emma Bergvall, konsultchef, emma.bergvall@randstad.se 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 augusti 2022
  • Ansök senast: 4 september 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024