Ekonomi/Redovisning/Administration assistent

Arbetsbeskrivning

Kales Airline Services AB är en del av den största koncernen inom försäljning av flygfrakt och passagerarbiljetter. Vi söker nu assistent till vår administrativa avdelning som tar hand all ekonomi och redovisning för företaget.Arbetet kommer att innefatta fakturering, registrering kundfakturor, inbetalningar, registrering/kontroll/avstämning av leverantörsfakturor, utbetalningar, kontering av verifikationer, månadsavstämningar, rapportering till flygbolag med hjälp av Excel, beställning av material dvs ett omväxlande arbete med det mesta som händer på en mindre administrativ avdelning.

Erfarenhet av liknande arbete är nödvändigt. Du som söker är lämpligen snabblärd, har lätt för att arbeta med siffror, tycka om att finna lösningar på problem, är stresstålig och har goda kunskaper i Microsoft Excel och gärna även VISMA Administration.

Tjänsten avser 6 timmar per dag, måndag-fredag. Månadslön, vänligen ange löneanspråk i ansökan. Tillträde omgående.

Ansökan samt ev frågor skickas lämpligen til admin.se@kales.com. Telefonsamtal undanbedes pga tidsbrist.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kales Airline Services AB MALMÖ
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • 80% måndag-fredag 08.30-15.00
  • Publicerat: 17 oktober 2013

Besöksadress

Regementsgatan 8, 1tr
None

Postadress

Regementsgatan 8, 1tr
MALMÖ, 21142

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024