Ekonomisassistent till entreprenöriellt bolag inom tech-branschen!

Ekonomisassistent till entreprenöriellt bolag inom tech-branschen!

Arbetsbeskrivning

Vill du bli en del av en av Europas marknadsledande konsultförmedlare inom IT och teknik? Har du tidigare erfarenhet av fakturahantering och drivs av stark entreprenörmässig anda? Välkommen till företaget där ingen måndagsångest existerar, där kollegor stöttar varandra och brinner för proffessionell och personlig utveckling! Ansök tjänsten som ekonomiassistent redag idag - urval sker löpande.
Om tjänsten
Vår kund arbetar med att matcha uppdrag med rätt kompetens, en förmedling som görs utan att de själv anställer några konsulter. Nu söker de förstärkning i redovisningsteamet av en ekonomiassistent på heltid som kommer stötta arbetet med kontering av leverantörsfakturor.
I denna roll kommer du inte bara erbjudas möjligheten att bredda din kunskap inom fakturahantering i en snabbväxande och spännande bransch, du kommer också erbjudas en företagskultur berikad av roliga kickoffer, kontorsfester, AW:s och andra evenemang!
Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd via oss på Barona. Uppdraget kommer att vara på heltid och förväntas pågå initialt under sex månader med goda chanser till förlängning och då bli anställd direkt hos kunden.
Du erbjuds
· Möjligheten att bredda dina praktiska erfarenheter inom ekonomi
· Att bli en del av ett kompetent redovisningsteam med motiverade kollegor
· En engagerad konsultchef som kommer coacha och stötta dig i din fortsatta karriär
Arbetsuppgifter
I rollen som ekonomiassistent kommer du arbeta med kontering av leverantörsfakturor. Du kommer arbeta i systemet Basware och i övrigt stötta redovisningsavdelningen med olika administrativa uppgifter.
Vi söker dig som
· Har en avslutad eftergymnasial utbildning i ekonomi alternativt motsvarande relevant erfarenhet
· Har tidigare erfarenheter av fakturahantering
· Har goda kunskaper i Excel
· Har goda kunskaper i svenska och engelska
För detta konsultuppdrag lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person ser vi att du är social där din positivitet smittar av sig på dina kollegor. Du sprider god energi och är mån om att göra bra ifrån dig. Vidare är du noggrann, prestigelös och är duktig på att arbeta effektivt och fokuserat.
Övrig information
· Start: Omgående
· Omfattning: Heltid (kontorstider, mån-fre)
· Långsiktighet: 6 månader med chans till förlängning
· Placering: Stockholms innerstad

Vi tar inte emot några ansökningar via mail, men har du övriga frågor? Tveka inte att höra av dig till ansvarig rekryterare: Frida Wikström, frida.wikstrom@barona.se
 
Om Barona

Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
När vi blickar framåt ser vi växande möjligheter och ett större fokus på internationella lösningar. I Sverige har vi under 2019 förvärvat Ageris, AMGA  och Prizta och har den långsiktiga planen att bli en marknadsledande aktör samtidigt som vi behåller vår entreprenöriella kultur och framgångsrika specialiseringstrategi.
Läs mer här:  http://barona.se/om-oss

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Professionals AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 juni 2022
  • Ansök senast: 27 juli 2022

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024