OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Information om uppdraget Nu söker vi för kunds räkning en kontorsassistent och en receptionist till ett stort och välkänt företag i Norge.Företaget har fina nya lokaler belägna i centrala Oslo Kontorsassistentens arbetsuppgifter handlar om att bistå jurister, advokater och ekonomer med alldagliga sysslor.Det kan handla om kopiering av dokument, boka mötesrum, plocka ihop material till möten, göra visitkort, fylla på kaffemaskiner, hålla ordning och kontorsarbete generellt.Du kommer att vara stationerad på en avdelning.Tjänsten är på heltid och startar 2:a november, personen vi söker skall ha långsiktiga ambitioner. Receptionisten kommer att arbeta både i receptionen men även inne på vissa avdelningar.I receptionen kommer du att ha en mottagande roll och daglig kontakt med både kunder och internanställda.I arbetsuppgifterna ingår även dagliga postrundor, kopiering av dokument och framställning av visitkort. Tjänsten är på heltid och startar 15:e december, personen vi söker skall ha långsiktiga ambitioner. Kunskaper för uppdraget Till dessa tjänster söker vi dig som har serviceinriktat sätt, är trevlig, utåtriktad och är flexibel.Det är viktigt att du är strukturerad och ordningsam, du bör inte heller vara rädd för att hugga i om vissa arbetsuppgifter är lite fysiska.Har du tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter är det mycket meriterande.Dresscode tillämpas på arbetsplatsen.Passar du in på beskrivningen ovan?Ansök då redan idag, vi kallar löpande in till intervju!Ansökan sker via länken nedan: