Enterprise CORE Advisor

Enterprise CORE Advisor

Arbetsbeskrivning

Söker du precis som vi, alltid efter nya utmaningar och vill hitta en plats där du kan ta stort ansvar samtidigt som du växer med bolaget? Tycker du att en salig blandning av service, administration, system och utveckling i direktkontakt är meningen med (arbets)livet? Då ska du söka tjänsten som Enterprise CORE Advisor på Telavox!

Advisor-avdelningen på Telavox som hanterar de största kunderna har hand om både Mid-Market (70-350 anställda) och Enterprise (350+).

Som Enterprise Advisor så har man tar helhetsansvaret för att varje kund har en optimal kommunikationslösning över tid samt att våra produkter och tjänster används på ett effektivt sätt.

Advisorn Projektleder och arbetar med proaktiv förvaltning. Som del i CORE-teamet så är du en hjälpande hand till Advisorn med fokus på kundsupport, leverans och driftsättning.

Om Jobbet
Din roll som del i CORE-Teamet syftar till att avlasta dina kundansvariga kollegor i arbetet med att uppnå kundnöjdhet i världsklass. På Telavox älskar vi att prata med våra kunder men strävar ändå efter att minska antalet samtal och uppmuntrar till självgående kunder. Eftersom du är en viktig del av informationsutbytet kommer du därför också att ta en aktiv del i att effektivisera ärendeflödet.

Fokus för dig kommer primärt att vara nöjda kunder. Detta innebär utveckling av kundens kompetens om våra tjänster samt hantering av beställningar och andra ärenden från kunden. Du ansvarar som en del av teamet för att ta emot kundens ärenden via ärendesystemet, mail eller telefon och utför själv förändringar och beställningar åt kunden alternativt tar ärenden vidare till andra i organisationen. Du jobbar nära våra Advisors där du ger input till att förbättra våra rutiner för att ge våra kunder bästa förutsättningar.

Det finns goda förhoppningar och möjligheter för dig att växa in i en roll som Advisor på sikt. Och det bästa av allt? - Du blir en del av ett spännande team som ansvarar för ett av bolagets viktigaste tillgångar - våra kunder.

Din Bakgrund
Din viktigaste kvalifikation är din erfarenhet från en kundcentrerad roll inom telekom eller IT-branschen. Du tycker att all form av kontakt med människor är toppen och blir extra förtjust när det är lite utmanande och klurigt. På Telavox gillar vi att både arbeta och skratta tillsammans och är säkra på att socialt engagemang leder till framgång. Utöver social skicklighet värdesätter vi följande kvalifikationer hos dig:

- Kombinationen av struktur, lösningsfokus och ett tekniskt intresse
- Erfarenhet av att arbeta med service och support av kunder inom IT eller Telekom
- Struktur och förmåga att slutföra projekt genom en effektiv tidsplan.
- En lagspelare där samarbete är nyckeln till framgång
- Förmåga att ta egna initiativ och få uppgifter gjorda på ett effektivt sätt
- Kommunicerar obehindrat på både Svenska och Engelska.
- Brinner för att jobba i ett entreprenöriellt bolag med mycket driv där du har stor möjlighet att påverka och göra skillnad.


Telavox is the place to be!
Sedan Telavox resa började 2002 har vi stärkt vår position som den främsta framåttänkande kommunikationsplattformen för företag. Till skillnad från våra konkurrenter äger vi vår plattform och utvecklar allting själva in-house. Det är vi väldigt stolta över! Vi erbjuder telefoni, växeltjänster, chatt, möten och kontaktcenter - i en enda enkel plattform.

Vi är 260 Telavoxare i fem länder, med hjärtat i Skåne. Förutom att vara en del av ett entreprenörsdrivet och framåtlutande techbolag, samt ett energifyllt och proffsigt team, kan vi erbjuda dig; fast lön och resultatbaserad provision, generöst friskvårdsbidrag, försäkringar, gratis användning av KRY och ett gäng andra bra saker så som legendariska kick-offer och kompetensutveckling! Hos oss får du dessutom vara med på en tillväxtresa. :-) Läs mer om vår kultur, våra medarbetare och business i vår Culture Book. (https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vQN1wDpp_YGRwXww6S7tEYfb8KO2AGyjJk51uA6g7IX_Nv4gtaHH2ci2SPizYx-CWt3f6noEJls_n2M/pub?start=false&loop=false&delayms=3000&slide=id.g63cf6a08cf_1_0)

Är du intresserad av att bli en del av vår framgångssaga? Ansök nu!
Vi ser verkligen fram emot att höra från dig! Skicka din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval. Om det finns några frågor, vänligen kontakta HR Business Partner Hanna Lindkvist på hanna.lindkvist@telavox.com.

Kontaktpersoner på detta företaget

Fenix Bretz
0406200088
Christoffer Carpvik
+46363300833
Maria Olofsson

Henrik Lindau

Jenny Persson

Moniq Tahiraj

Jenny Persson
+4640 6200106
Moniq Tahiraj
+4640 317970026
Susanne Malmgren

Hanna Lindkvist

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Telavox
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 oktober 2020
  • Ansök senast: 15 oktober 2020

Besöksadress

Stora Varvsgatan 6A, Malmö
None

Postadress

None
., .

Liknande jobb


Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

22 maj 2024