Erfaren administratör

Arbetsbeskrivning

Adecco är världens största HR-partner inom rekrytering, konsulting och bemanning.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Adecco Linköping söker nu en adminstrativ resurs till en av våra kunder.Uppdraget föväntas pågå i ca 6 månader med mycket goda möjligheter till förlängning.Tillträde omgående.Arbetsuppgifterna består av att hantera telefonen - koppling av samtal till rätt person samt kundtjänst.De söker även efter någon som kan vara en länk mellan installatörer ute på fält och personalen på kontoret.Detta innbär främst hjälp med fakturering, distriburering av arbetsordrar, planering kring installationerna mm.Inom en snar framtid kommer företaget byta lokaler och slås samman med en annan enhet varför det kommer vara en hel del arbete kring flytten.Vi ser gärna att du sedan tidigare har god erfarenhet att administrativt arbete, vana av att möta kunder och gillar när det händer mycket.Som person är du strukturerad, stresstålig, relationsskapande och har god samarbetsförmåga.Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

Liknande jobb


adminstrativ assistent

adminstrativ assistent

15 juni 2024

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

14 juni 2024