Erfaren administratör till renhållningsbranschen

Arbetsbeskrivning

SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice och IT, med placering i Stockholm, Göteborg, och Malmö. Vår affärsidé är att tillgodose företagens behov av flexibel arbetskraft och samtidigt vara en naturlig partner vid rekryteringar.
Läs mer på www.sw.se och gilla oss på Facebook!


SW söker för kunds räkning en noggrann, självgående och erfaren administratör till ett väletablerat bolag inom renhållningsbranschen.

I rollen som administratör kommer du bland annat att:

-       Ombesörja avtalshantering för befintliga och nya kunder.

-       Registrera upphandlingar

-       Uppdatera ledningssystem

-       Formulera säljande texter

-       Fakturahantering

-       Övriga administrativa uppgifter och kontakt med olika delar av företaget

 

Lämplig bakgrund

Vi söker dig med arbetserfarenhet av att arbeta som administratör. Det är meriterande om du har en utbildningsbakgrund alternativt har arbetat inom ekonomi. Du har mycket goda kunskaper i svenska i så väl tal som skrift och som har ett stort intresse för att skriva texter. Du ska även vara snabb på att läsa och formulera texter. Du är datavan och har goda färdigheter i Officepaketet och det är meriterande om du har arbetat i Hogia. Som person är du noggrann och strukturerad i ditt arbete. Du är nyfiken, social och driven och har ett prestigelöst arbetssätt. Du är även en glädjespridare och trivs i en omväxlande arbetsroll. Vi ser gärna manliga sökanden.

Viktig information

Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SW. Uppdraget är på 6 månader med start omgående. För rätt person finns god chans till överrekrytering till kund efter konsultuppdragets slut. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Martin Amarelle på 040-665 51 53.

Konsult hos SW

Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med våra HR konsulter samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Känner vi våra kunders behov och våra kandidaters kompetens kommer vi att lyckas. Vi frågar därför vet vi.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anette Skantz
+46 8 407 55 66
Simon Jordal
+46 84075568
Stefan Lidman
+46 8 407 55 65
Marie Bergsman
08/407 55 55
Erik Bodin
+46 84075569
Marie Bergsman
+46 08-4075555
Ulrika Eklund
+46 40 665 51 50
Carina Johnsson
+46 8 407 55 62
Frida Bjerkman
+46 08 407 55 52
Anette Skantz

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SW
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Omgående
  • Publicerat: 3 juli 2015

Besöksadress

Humlegårdsgatan 20 Box 7420
None

Postadress

None
Stockholm, 10391

Liknande jobb


adminstrativ assistent

adminstrativ assistent

15 juni 2024

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

14 juni 2024