Erfaren ekonomiassistent till kommande uppdrag

Erfaren ekonomiassistent till kommande uppdrag

Arbetsbeskrivning

Vi på SJR söker dig som har en bred erfarenhet som ekonomiassistent och trivs i den rollen. Du är trygg i både kund och leverantörsreskontran från ax till limpa. Just nu har vi ett stort antal förfrågningar från våra kunder där de söker just dig med den kompetensen!

Arbetsuppgifter;
Hos våra kunder får du möjlighet att jobba i olika system och få en förståelse för olika processer men där hantverket av ekonomin är den samma. Vanligt förekommande arbetsuppgifter kan vara;
- Löpande bokföring
- Attest och kontering
- Betalningar
- Avstämningar av både bank och konto

I tjänsterna förekommer även mycket telefon och mailkontakt med både kunder och leverantörer samt att du får vara med och bidra med din kunskap kring processer och rutiner.

Vi söker dig;
Som har jobbat med ovanstående arbetsuppgifter i minst 3 år och känner dig trygg i både leverantörs och kundreskontran. Du är flytande i både svenska och engelska i tal och skrift samt att du har en stor datorvana. Du ska ha jobbat i minst ett ekonomisystem och har du jobbat i stora flöden är det en merit men inget krav.

Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och vill därför att du är serviceinriktad, noggrann och driven. Du jobbar flexibelt och prestigelöst samtidigt som du kan strukturera och prioritera ditt jobb. Du är en lagspelare som alltid sprider härlig energi omkring dig.

Är du den vi söker? Varmt välkommen med din ansökan!
Vi intervjuar löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Tjänsterna kan vara allt från 3 månader upp till 18 månader som konsult med anställning hos oss på SJR. Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare fördelade på tre regioner - Stockholm, Väst och Syd, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Helsingborg. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.



Titel: Ekonomiassistent

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 januari 2020
  • Ansök senast: 27 juni 2020

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024