Erfaren fastighetsutvecklare för framtagande av affärsplan, Stockholm

Erfaren fastighetsutvecklare för framtagande av affärsplan, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm

- Uppdragslängd: Ca. 12 månader

- Uppdragsstart: Enligt ök.

- Sista ansökningsdagen: ansök snarast

- Omfattning: 100%

- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.

Arbetsbeskrivning
Uppdraget syftar till att genom analys av befintliga avtal, hyresnivåer och kunder komma fram till en affärsplan för kundens kommersiella lokaler. Parallellt med detta uppdrag pågår en genomlysning av kundens varumärkesplattform samt ett framtagande av en designmanual. Hela arbetets målsättning är att vi ska skapa en attraktiv kundmiljö som lockar kunder och maximerar våra intäkter.

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

- Konsulten ska ha minst 10 års erfarenhet av fastighetsutveckling av köpcentrum/handelscentrum

- Konsulten ska ha lett minst tre jämförbara utredningar vilka resulterat i en affärsplan för kommersiella lokaler.

- Eftergymnasial utbildning inom fastighetsförvaltning eller företagsekonomi

Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):

- Erfarenhet av att implementera en affärsplan genom byte av kommersiella aktörer. Erfarenheten ska komma från minst 2 tidigare uppdrag alternativt 2 års erfarenhet från ett eller flera uppdrag.

- Erfarenhet av förhandling med kommersiella hyresgäster. Erfarenheten ska komma från minst 2 tidigare uppdrag alternativt 2 års erfarenhet från ett eller flera uppdrag.

- Erfarenhet från genomförandeprojekt ombyggnation av kommersiella lokaler. Erfarenheten ska komma från minst 2 tidigare uppdrag alternativt 2 års erfarenhet från ett eller flera uppdrag.

Önskemål om personliga egenskaper:

-
God svenska i tal och skrift.

- Stor vana av att samarbeta effektivt med interna och externa intressenter.

- Transparant, pålitlig, kompetent och förtroendeingivande.

- Leveransorienterad, noggrann.

- Lösningsorienterad.

______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons

- I ansökan anger du ett kravställt timpris

- Lägg in ett CV på svenska i word-format

- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.

- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på det bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.

På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 januari 2023
  • Ansök senast: 30 januari 2023

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


29 maj 2024

Fastighetschef Helsingborg

Fastighetschef Helsingborg

29 maj 2024

27 maj 2024