Erfaren löneadministratör till Coop Väst i Uddevalla.

Erfaren löneadministratör till Coop Väst i Uddevalla.

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av löneadministration och vill fortsätta utvecklas? Är du driven och skicklig på att strukturera, planera och samarbeta? Just nu söker vi löneadministratör för ett längre uppdrag på Coop Väst i Uddevalla.


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 

Ansvarsområden
Som Löneadministratör på Coop kommer du att arbeta med hela löneprocessen , allt från start med inläsning av filer från försystem till att skicka bankfilen. Du arbetar brett med typiska lönerelaterade arbetsuppgifter såsom genomförande av kontroller och avstämningar, tolkning av kollektivavtal, hantering av anställningsavtal. Support till butiker gällande lönefrågor. Du arbetar i ett härligt team bestående av fyra medarbetare och en lönechef. 

Arbetstider
Heltid, med start efter överenskommelse

Kvalifikationer
För att lyckas i rollen krävs att du har relevant utbildning från minst gymnasienivå, gärna påbyggd med Yrkeshögskoleutbildning inom Lön. 


Krav är några års erfarenhet av löneadministration och förvaltning av lönesystem. Också att du har erfarenhet av hela löneprocessen. Meriterande om du arbetat i Hogia Personal och Hogia Lön Plus


Vi ser gärna också att du även har god kommunikativ förmåga. 



För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.



Ansökan
Sök tjänsten endast  via länk. Sista ansökningsdag är 20200803 urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Petter Digneus, Konsultchef, petter.digneus@randstad.se



Om företaget
Om Coop Väst
Coop Väst är ett medlemsägt företag och driver 70 butiker i Västra Götalandsregionen. Bolaget omsätter drygt 5 miljarder årligen och har ca 1 500 årsanställda. Vi är inne i en spännande förändringsresa för att kunna möta framtidens matkunder lika bra och lika naturligt i våra fysiska butiker som på Coop.se. Förändringen som pågår innebär extra många utmaningar, men även möjligheter. Är det någonting vi är extra stolta över så är det våra medarbetare. Genom att ha lyckats rekrytera många kompetenta medarbetare jobbar vi tillsammans mot framtiden. Det nya Coop ska stå för attraktiva butiksupplevelser med prisvärd mat, starka egna varumärken, ett unikt medlemsprogram och ett tydligt ledarskap inom ekologi, hälsa och hållbarhet. Kort sagt: Vi vill vara den goda kraften i svensk dagligvaruhandel. Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 juni 2020
  • Ansök senast: 3 augusti 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Administratör

Administratör

25 mars 2024