Erfaren projektinköpare

Arbetsbeskrivning

Redo för drömjobbet?Få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång, och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt. Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Då kommer du trivas som konsult hos oss på Randstad!

Till en av våra kunder söker vi nu en driven projektinköpare.

Dina arbetsuppgifter
Rollen som projektinköpare är väldigt varierande då du kommer att arbeta i många olika projekt. Du kommer bland annat att leda inköpsarbetet i olika projekt för inköp och supply management. Du kommer att arbeta med att säkerställa kvalitet, leverans och kostnad för nya inköp samt själv göra inköp. Du kommer även att representera inköp och supply management i olika team för produktutveckling.

Utöver detta kommer du att ansvara för alla resultat i organisationens produktutvecklingsprocess, ha ett brett nätverk och kontakt med forsknings- och utvecklingsavdelningen och naturligtvis ha en god och nära kontakt med leverantörer.

Din bakgrund
Vi ser att du som söker tjänsten har en universitetsexamen inom relevant område samt minst 3 – 5 års arbetslivserfarenhet inom inköp. För att lyckas i denna roll bör du även ha dokumenterad erfarenhet inom projektledning.

Utöver detta behärskar du engelska och svenska flytande i tal och skrift. Du är van att arbeta i Microsoft Office och du har mycket goda kunskaper i Excel. Har du även erfarenhet av att arbeta i affärssystem är det en fördel.

Dina egenskaper
Du utrycker dig väl i både tal och skrift. Du är strukturerad och drivs av att uppnå uppsatta mål. Du trivs med att arbeta i en miljö som ställer krav på struktur och organisation. Du har även en god kommunikationsförmåga samt hög social kompetens.

Utöver detta ser vi att du är en prestigelös person som är effektiv och vill ha ett utvecklande och varierat arbete.


Tjänsten är ett längre bemanningsuppdrag på 100 %.
Vi arbetar med ett löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen med din ansökan redan idag!

Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Maria Öhlander på telefon 072 988 96 04.

Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Beatrize Olsson
+46 72-988 9804
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Marin Matohanac
+46 72-988 9605
Tomas Östman
+46 729889611
Joanna Lindgren
+46 72-988 9603
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Erik Stenback
+46 214702420
Mustafa Salih
+46 729889612
Erik Stenback
+46 122269608
Mersiha Durakovic
072-988 96 06

Sammanfattning

Besöksadress

Stora gatan 44a
None

Postadress

Stora gatan 44a
Västerås, 72212

Liknande jobb


26 april 2024

Global Sourcing Commercial Category Manager

Global Sourcing Commercial Category Manager

25 april 2024

INKÖPARE

24 april 2024

Category Manager

Category Manager

24 april 2024