Erfaren projektledare/reklamationssansvarig

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en ansvarsfull person till vår verksamhet i Kista.Du ska sköta uppbyggnaden av en kundtjänst för att sedan driva den vidare som ansvarig för avdelningen.Uppbyggnaden kommer att göras i nära samarbete med beställaren, vilket innefattar regelbunden kontakt med kunden som vi levererar tjänsten till.Du tar fram kravspecifikationen och sköter beställning av de system/den utrustning som behövs samt skapar rutiner.När verksamheten är igång ansvarar du för avdelningen och ser till att verksamheten fungerar och utvecklas.Du kommer också att ta fram statistik, analysera resultatet och göra uppföljningar.Du rapporterar till kunden.Verksamheten kommer att hantera reklamationsärenden och därför krävs juridisk kompetensen vad gäller reklamationer och ARN (Allmänna Reklamationsnämnden).Erfarenhet av ärendehanteringssystem är också ett krav.På grund av arbetets art är det nödvändigt med goda kunskaper i svenska och god förståelse av norska och danska.Du är en självgående och motiverad person som har förmåga att driva verksamheten framåt.Anställningen är en tillsvidareanställning som inleds med provanställning.Tillträde 1 december. Rekryteringen sköts av vårt moderbolag 3GNS AB.Sista ansökningsdag 23 november.Genom att skicka in dina ansökningshandlingar godkänner du att Cell Mobile Scandinavia AB registrerar dina personliga uppgifter i ett datorbaserat register för att hantera rekryteringsprocessen.Intervjunoteringar och referenstagningar kan tillkomma.Behandlingen av personuppgifterna sker med stöd av 10 personuppgiftslagen (PuL). Du har rätt att ta del av den personliga informationen som rör dig i enlighet med PuL.Cell Mobile Scandinavia AB är också skyldiga att på din begäran rätta, blockera och utplåna uppgifter.Uppgifterna kan komma att sparas i upp till fem år.

Sammanfattning

Liknande jobb


20 augusti 2010

Kundtjänstmedarbetare

23 mars 2010

Reklamationsadministratör

14 januari 2010

29 oktober 2010