OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsfixarna grundades 1986 och är ett av branschens äldsta bemannings- och rekryteringsföretag. Vi är en lyhörd, flexibel och engagerad partner som erbjuder ett brett och anpassat utbud av personaltjänster. På vår kundlista återfinns en lång rad välrenommerade industri- och tjänsteföretag inom bland annat bank och försäkring, dagspress, biltillverkning, elektronik och underhållningsindustri. Kontorsfixarna har ca 400 medarbetare och finns representerat med regionala kontor runt om i landet. Just nu söker vi en erfaren receptionist till ett av våra kundföretag. Uppdraget är på 60%, med start och pågående under september månad. Du anställs som konsult i vår bemanningsverksamhet. Arbetsuppgifter Som receptionist är dina huvudsakliga uppgifter att ta emot samtal och besökare. Därtill kan andra uppgifter tillkomma, exempelvis inom ekonomi, administration eller allmän service. Kvalifikationer och egenskaper Vi söker dig som är erfaren receptionist och ser gärna att du har erfarenhet av ett eller flera hänvisningssystem/telefonväxlar. Du som söker känner dig säker i receptionsrollen. Att ge god service och bemöta människor med ett leende är en självklarhet för dig. Du är en god organisatör och ser möjligheter snarare än problem. Övrigt Var vänlig ange erfarenhet av administrativa program eller ekonomiprogram i din ansökan. Låter detta intressant? Skicka in din ansökan redan idag, intervjuer sker löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Carin Galvit
Madeleine Karlsson
Ida Tegner
Ida Tegner
Lena Lydén
040-12 02 00
Lena Lydén
Rebecka Möberg
Rebecka Möberg
040-120200