OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Manpower erbjuder ett komplett utbud av bemanningstjänster.Vi rekryterar och hyr ut personal, driver entreprenader samt erbjuder konsulttjänster inom HR.Manpower har över 50 års erfarenhet av att placera rätt person på rätt plats.I dag finns vi på över 50 orter i hela landet och är Sveriges ledande bemanningsföretag.Arbetsbeskrivning Vi söker dig som vill arbeta som receptionist hos en av våra kunder i City.Du kommer att ansvara för att receptionen fungerar såväl servicemässigt samt funktionellt.I arbetsuppgifterna ingår ta emot besök, göra beställningar av kontorsmaterial, hålla ordning i receptionen och köket.Vidare ansvara för telefonin, service till nyanställda, hålla kontakten med olika externa kontakter så som städ, hyresvärd etc.Du blir anställd hos Manpower och arbetar hos vår kund.Detta är ett långt uppdrag där det finns goda möjligheter till anställning hos vår kund om allt faller väl ut.Tjänsten ska tillsättas omgående och är på heltid.Vem är du?Vi söker dig som tidigare har arbetat i en reception och kanske varit ansvarig för att bygga upp en reception.Vidare har du goda kunskaper i engelska och är en van användare av Officepaketet.Du är bra på att ge god service, ta ansvar, är prestigelös, har pondus, är proffsig och representativ.Du ska tycka om att arbeta självständigt och vara bra på lösa eventuella problem som dyker upp samt vara bra på att organisera och sätta upp rutiner.Vad kan vi erbjuda dig?Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål.Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid.Manpower eftersträvar mångfald Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.Kontaktperson Du söker tjänsten via ansök länken nedan.Vi tar inte emot ansökningar på annat sätt.Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.Välkommen med din ansökan!