OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Säljkompetens AB är ett företag som är specialister inom säljområdet och arbetar med rekrytering, uthyrning, utbildning och konsulting/effektivisering. Vi grundades 1998 och jobbar med att hjälpa våra kunder utveckla, förstärka och förbättra sin säljorganisation och bistår dem i deras utvecklingsprocess på säljsidan. Erfaren rekryterare med intresse för sälj Då vi har en ökad efterfrågan på våra tjänster behöver vi nu en erfaren rekryterare till vår rekryteringsverksamhet med stort intresse för sälj. Du är van att arbeta självständigt och är bra på att bygga relationer med kunder. Du är målinriktad, van att ha ett högt tempo och du har ett eget driv och tar gärna egna initiativ. Vidare är du en lyhörd person som är bra på att hantera människor och du är noggrann och strukturerad i ditt arbete samt prestigelös och flexibel i ditt sätt att vara. I arbetet har du helhetsansvar för rekryteringsprocessen med annonsutformning, urval, intervjuer, presentation av slutkandidater m.m. Du har tidigare erfarenhet av rekrytering och vi vill att du har erfarenhet av försäljning både via telefon och fältförsäljning, gärna inom tjänsteförsäljning. Erfarenhet från bemanningsbranschen är meriterande. För en jämnare könsfördelning ser vi gärna manliga sökande. Intervjuer sker löpande, så skynda på med din ansökan!