Erfaren säljadministratör till Valeo!

Arbetsbeskrivning

Valeo is an independent industrial Group fully focused on the design, production and sale of components, integrated systems and modules for the automotive industry, mainly for CO2 emissions reduction, Valeo ranks among the world's top automotive suppliers.

Present in 29 countries, the Group employs 73 800 people at 128 production sites, 21 Research centers, 40 Development centers and 12 distribution platforms.

Valeo’s operating culture is based on achieving operational excellence, thanks to world-class quality levels, a set of values applied by all employees, and a strong commitment to social and environmental responsibility.

Valeo adds value.
You make it happen.

Read more www.vaelo.com or www.valeo.se




Arbetsbeskrivning
Rollen handlar om att stötta vår försäljningsavdelning kring det administrativa. Hos oss innebär det en bred roll där du förväntas ta stort ansvar för flera olika delar. Det innebär att du hanterar order, prislistor, fakturering, försäljningsstatistik samt att du även har koll på de olika betalnings- och leveransvillkor som kan förekomma. Du förväntas också hantera tulldokument samt remburser och ha kontinuerlig kontakt med vår bank. Tjänsten är förlagd på vårt kontor i Göteborg. Du rapporterar till Regional Sales Director.

Vem är du?
Vi söker en driven och ansvarsfull person med erfarenhet från liknande roll, gärna från fordonsbranschen. För att bli framgångsrik i rollen behöver du ha en utpräglad administrativ förmåga och arbeta strukturerat och noggrant. Din sociala kompetens och kommunikativa förmåga gör det lätt för dig att skapa och underhålla goda relationer både internt och externt. Då engelska är vårt koncernspråk behärskar du engelska väl i både tal och skrift. Om du har arbetat i affärssystemet SAP ser vi det som meriterande.

Kontaktperson
Ansök genom att registrera din CV på experis.se och sök sedan via annonsen, dock senast den 30 augusti. Visst urval och telefonintervjuer startar efter 17 augusti.

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Tina Rydh på tina.rydh@se.experis.com

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Bernt Legersjö

Martin Årstrand
0155-202582
Maria Håkansson
+46 (0)660-59972
Olof Salmonsson
063-576671
Karin Backman
063-57 66 63
Carina Riström
+46 21 15 19 47
Tom Jakobsen
0910-58 66 92
Lotta Holme
08-452 3328
Katarina Thomasson
08-736 11 26
Thomas Andersson
016-15 57 33

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis Sverige Huvudkontor
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 100% Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 7 juli 2015

Besöksadress

Klarabergsgatan 29
None

Postadress

Klarabergsgatan 29
Stockholm, 11181

Liknande jobb


31 oktober 2024

Praktikant inom administration sökes!

Praktikant inom administration sökes!

9 oktober 2024