Erfaren säljare med erfarenhet av kommunal upphandling

Arbetsbeskrivning

Vi erbjuder städning och supporttjänster i världsklass för att stärka helhetsupplevelsen av kundens verksamhet. Vi har ett heltäckande tjänsteutbud som omfattar det mesta inom företagsstädning och närliggande support som bemanning av reception, intern service, frukt, kaffe, växter och hygienprodukter. Vi verkar i hela landet och har funnits sedan 1984. Vi omsätter 450 mkr och sysselsätter 1300 medarbetare. Vi verkar utifrån vår värdegrund som bygger på kundnöjdhet, medarbetarnöjdhet, hållbarhet och förnyelse. Sedan januari 2016 är Västmanlands Städ- och Flyttjänst AB en del av Inspira.

Beskrivning av tjänsten:

Vårt uppdrag är att öka upplevelsen av våra kunders verksamhet. Genom ett komplett utbud av städ- och supporttjänster bidrar vi varje dag till att förbättra vardagen för våra kunders kunder genom excellent arbetsplatsservice.

Som säljare hos oss utgör du en viktig roll när det kommer till såväl nyförsäljning som omförsäljning av befintliga kunduppdrag. Dina arbetsuppgifter innebär ett ansvar för hela anbudsprocessen inom såväl den privata som den offentliga sektorn. Vi vill även att du bidrar till bolagets affärsutveckling genom att utveckla vårt erbjudande och komma med idéer om hur vi kan öka försäljningen. Du förväntas att självständigt driva dina egna säljprojekt och ditt dagliga arbete omfattas av utformning av konkurrenskraftiga anbud och kalkyler där du upprättar kundavtal och genomför noggrann överlämning av uppdrag till vår driftorganisation. I din roll kommer du även vara ett viktigt stöd för driften.

Du kommer att ingå i vår säljorganisation och rapportera till försäljningschef för Inspira Väst med placeringsområde i Västerås och Uppsala (med omnejd) där vi har kontor på bägge orterna. Körkort är ett krav och resor kommer att förekomma i tjänsten.

Kvalifikationer:

Vi tror att du är en driven person som motiveras av att nå dina resultat och som kan se våra kunders behov. Du har förmågan att se nya affärsmöjligheter och arbetar självständigt efter standardiserade arbetsmetoder. Du är skicklig på att skapa och presentera attraktiva lösningar för kund i såväl skrift som i presentationer.

För att lyckas som säljare hos oss vill vi att du:

• Är resultatinriktad, självgående och ansvarstagande
• 1-3 års erfarenhet av att självständigt driva hela försäljningsprocessen
• Är utåtriktad, relationsskapande med en övertygande och vinnande inställning
• Har god kunskap inom kalkylering och anbud samt förståelse för affärer

Mångårig erfarenhet från FM och städbranschen är meriterande. Urval sker löpande så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Vi erbjuder dig:

Ett varierande arbete med frihet under ansvar där du själv ansvarar för att planera dina dagar och nå dina resultat. Självklart har du de verktyg och det stöd du behöver för att kunna utföra ditt arbete. För mer information om oss och vad det innebär att arbeta på Inspira gå in på vår hemsida www.inspira.se. Frågor besvaras av Maria Thörn som nås på 021 48 19 503

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Rigmor Öhman

HR-support Rigmor Öhman

Josefine Sundström

HR-chef Anna-Karin Berts
08-505 537 18
Driftområdeschef Gunilla Wellerfors

HR Anna-Karin Berts

Regionchef Nord Björn Jönsson

Personalchef Aira Tapper

Operativ Chef Per Karlsson

Personalchef Aira Tapper

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inspira AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Tillträde enligt överenskommelse Omfattning: Heltid.
  • Publicerat: 6 oktober 2016

Besöksadress

Hangövägen 19
None

Postadress

Hangövägen 19
Stockholm, 11541

Liknande jobb


Kalkylator till Umeå Mark & VA!

Kalkylator till Umeå Mark & VA!

30 oktober 2023